شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2106B
صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2106B

صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2106B

prairi wolf RK 2106B Chair Massager

کد محصول:

RK 2106B

از 0 رای

صندلی ماساژور حرفه ای

1 سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش شرکت راین

ساخت تایوان و ارسال رایگان

گارانتی شهر سلامت

مشتریان عزیز لطفا جهت آگاهی از شرایط فروش اقساطی صندلی ماساژور با شماره های   02188246173 _ 09124549920تماس بگیرید.

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2106B

برنامه های ماساژ: مبل ماساژور پرایری ولف RK 2106B محهز به 3 برنامه ماساژ اتوماتیک است که توسط روش های مختلف ماساژ مثل ماساژ مالشی ، ضربات نرم و کوتاه ، ماساژ ترکیبی، ماساژ ضربه ای ، ماساژ فشاری ،ماساژ چرخشی و ماساژ کششی نواحی مختلف را ماساژ می دهد. .می توان شدت سرعت ماساژ و ناحیه ماساژ را به صورت دستی تعیین کرد.

از جمله برنامه های ماساژ شامل برنامه کشش در ناحیه زانوها و ماساژ ویبره در ناحیه ساق پا می باشد.

کیسه های هوا : در ناحیه سرشانه ، کمر و ساق پا تعبیه شده است. میزان فشار کیسه های هوا را می توان به دلخواه کاربر تنظیم کرد. شدت فشار در 4 سطح قابلیت تنظیم دارد.

تنظیمات صندلی ماساژور: همچنین این صندلی ماساژور پرایری ولف دارای قابلیت تعیین زاویه تکیه گاه و همینطور سکوی جای پا بوده و می توان سکوی پا را بالاتر نسبت به تکیه گاه بدن قرار داد؛ که این امر سبب گردش بهتر خون در بدن می شود. قابلیت تغییر زاویه صندلی ماساژور در ناحیه کمر تا 180 درجه مانند تخت و برای پا تا 90 درجه از سطح زمین می باشد و به حالت نشسته و خوابیده در می آید.

سایر ویژگی ها: مجهز به صفحه نمایش بزرگ می باشد که قابلیت نمایش نوع ماساژ ، ناحیه ماساژ ، شدت و سرعت ماساژ و زاویه ماساژ پا و سایر اطلاعات مربوط به ماساژ را دارد. همچنین دارای میز کوچکی است که جالیوانی دارد. این صندلی ماساژور Prairie wolf دارای هدفون با پشتیبانی فرمت mp3 است. در حین ماساژ می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.همچنین قابلیت تعیین مدت زمان ماساژ در بازه های 10، 20 و 30 دقیقه را توسط کاربر دارا می باشد.

فواید صندلی ماساژور

صندلی ماساژور فوائد بسیار زیادی دارد ازجمله برای ریلکس کردن بعد از یک روز پرکار و خسته کننده فوق العاده لذت بخش می باشد.استفاده از صندلی ماساژور سرعت گردش خون را افزایش داده می تواند باعث کاهش سطح اسید لاکتیک بدن شده و بدن ترتیب کاستن درد ، سفتی و گرفتگی عضله ها می شود. صندلی ماساژور باعث ریلکس شدن بدن و افزایش آرامش جسمی و روحی میگردد.

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع صندلی ماساژور در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت صندلی ماساژور که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین صندلی ماساژور متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

قبل از خرید صندلی ماساژور ، برای مشاهده قیمت صندلی ماساژور ارزان قیمت و دیگر دستگاه های ماساژور از لینک زیر بازدید فرمایید:

صندلی ماساژور

ماساژور بدن

ماساژور گردن

ماساژور پا

روکش صندلی ماساژور

مشخصات فنی

صندلی ماساژور پرایری ولف RK 2106B

مشخصات کلی

نام برند

ولف

گارانتی

گارانتی شرکتی

مشخصات فنی

ماساژ کف پا

ماساژ مچ و ساق پا

ماساژ زانو

ماساژ ران پا

ماساژ کمر

ماساژ شانه و کمر

ماساژ دست

تکنیک ماساژ فشاری

تکنیک ماساژ شیاتسو

ماساژور ویبره ای

ماساژور غلطکی

مدیریت زمان

مدیرت قدرت ماساژ

ماساژ دو بعدی

ماساژور سه بعدی

گرما درمانی

مغناطیس درمانی

برنامه ماساژ اتوماتیک

ماساژ در حالت بی وزنی

تغییر زوایه بخش ماساژور پا

صفحه کنترل

پخش موسیقی

ماساژور 4 بعدی

دیگر ویژگی ها

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.