شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
صندلی ماساژ زنیت مد مدل ZTH-4700i
صندلی ماساژ زنیت مد مدل ZTH-4700i صندلی ماساژ زنیت مد مدل ZTH-4700i

صندلی ماساژ زنیت مد مدل ZTH-4700i

Zenithmed ZTH-4700i Massage Chair

کد محصول:

4700i

برند: زنیت مد

از 1 رای

زنیت مد

صندلی ماساژور سه بعدی

  • یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش
  • ارسال رایگان

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های صندلی ماساژ زنیت مد ZTH 4700i

انواع ماساژ:این مبل ماساژور دارای 112 کیسه هوا می باشد که در نقاط مختلف بدن تعبیه شده است و با ماساژ فشاری تچربه ای لذت بخش و آرامش بخش را ایجاد می کند. این مبل ماساژ قابلیت کشش کل بدن را دارد و در ناحیه پا،ماساژ غلطکی با سه ردیف غلطک انجام می گیرد. در ناحیه کمر ماساژ نوسانی موجود است. در ناحیه دور سر ماساژ شالی عمل می کند که زنیت مد حق امتیاز این نوع ماساژ را در اختیار خود دارد.

گرمای مادون قرمز:مبل ماساژ قابلیت فعال کردن گرمای مادون قرمز را در ناحیه پشت و ساق پا دارد که باعث افزایش گردش خون ، رفع گرفتگی و تکسین درد ماهیچه ها می شود.

اسکن بدن: این دستگاه قابلیت اسکن بدن را دارد که ماساژ را برای هر کاربر شخصی سازی می کند و در حقیقت با ثبت توده بدنی و ابعاد هر کاربر میزان فشار ماساژ را متناسب با این داده ها اعمال می کند.

برنامه ماساژ : این صندلی ماساژور مجهز به شش یرنامه خودکار از پیش تعیین شده است.

تنظمیات صندلی ماساژور: زاویه صندلی ماساژور در ناحیه پشت و ماساژور پا قابل تنظیم است و کاربر می تواند در حالت خوابیده قرار می گیرد. هم چنین با عملکرد کشویی در ناحیه ماساژور پا، صندلی ماساژور فضای کمتری را اشغال می کند.

پحش موزیک: این دستگاه قابلیت پخش موزیک دارد . که به کاربر امکان می دهد ضمن دریافت ماساژ با گوش دادن به موسیقی به حداکثر آرامش برسد.

خرید صندلی ماساژور

انواع صندلی ماساژور و لیست قیمت صندلی ماساژور در شهر سلامت ارایه می شود .ما با توجه به محدودیت های موجود در عرضه صندلی ماساژور و برای حفظ منافع و قدرت انتخاب مشتریان ، مجموعه ای از برترین و بهترین مبل های ماساژ اتوماتیک را گردآوری نموده ایم ، مشتری عزیز ،شما می توانید با مقایسه مشخصات و بهره گیری از مشاوره کارشناسان شهر سلامت ، صندلی ماساژور ارزان را متناسب با نیاز و بودجه تان تهیه فرمایید.

گارانتی شهر سلامت

مشتری عزیز برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی صندلی ماساژور و دریافت مشاوره خرید صندلی ماساژور با شماره های 02166595990 و 02188246173 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی

صندلی ماساژ زنیت مد مدل ZTH-4700i

مشخصات کلی

نام برند

زنیت مد

گارانتی

12 ماه

مشخصات فنی

ماساژ کف پا

ماساژ مچ و ساق پا

ماساژ زانو

ماساژ ران پا

ماساژ کمر

ماساژ شانه و کمر

ماساژ دست

تکنیک ماساژ فشاری

تکنیک ماساژ شیاتسو

ماساژور ویبره ای

ماساژور غلطکی

مدیریت زمان

مدیرت قدرت ماساژ

ماساژ دو بعدی

ماساژور سه بعدی

گرما درمانی

مغناطیس درمانی

برنامه ماساژ اتوماتیک

ماساژ در حالت بی وزنی

تغییر زوایه بخش ماساژور پا

تعداد برنامه ماساژ اتوماتیک

6

صفحه کنترل

پخش موسیقی

ماساژور 4 بعدی

دیگر ویژگی ها
  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.