شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
صندلی ماساژور کامفورت مدل DLA02
صندلی ماساژور کامفورت مدل DLA02

صندلی ماساژور کامفورت مدل DLA02

Comfort DLA02 Massager

کد محصول:

DLA02

برند: comfort

از 3 رای

کامفورت

صندلی ماساژور حرفه ای

  • ماساژ کامل بدن با استفاده انواع تکنیک های تایلندی ، آمریکایی ، چینی و هنگ کتگی
  • گارانتی 2 ساله اطمینان گستر
  • ارسال رایگان

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

صندلی ماساژور کامفورت DLA02

ماساژ : مدل DLA02 دارای انواع سبک های ماساژ از جمله ماساژ تایلندی،آمریکایی،چینی و هنگ کنگی می باشد . قسمت های مختلف بدن از جمله سر و گردن، شانه ، دست ، نشیمنگاه و تمامی قسمت های پا ماساز تخصصی دریافت می کنند ، این دستگاه ترکیبی از دستگاه ماساژور پا ، ماساژور گردن ، ماساژور کمر و بدن است .

از مهره اول گردن تا ناحیه نشیمنگاه ماساژ غلطکی در امتداد 130 سانتیمتر عمل می کند.قابل ذکر است که ماساژ غلطکی در ناحیه کف پا هم وجود دارد.ماساژ کششی و کشش مفاصل هم در این صندلی ماساژور صورت می گیرد.

کیسه های هوا: این مبل ماساژور دارای 80 کیسه هوا در نواحی مختلف بدن است . کیسه هوای هوا در ناحیه سرشانه ، کمر، دست ها، نشیمنگاه ، بغل نشیمنگاه و ساق پا تعبیه شده است .

گرم کن پشت: این محصول دارای خاصیت گرما درمانی در ناحیه پشت و کمر است که با افزایش گردش خون و بهبود خون رسانی و دور کردن اسیدلاکیتیک از ماهیچه ها باعث رفع درد و گرفتگی در ماهیچه ها می شود.

اسکن بدن: این دستگاه قابلیت اسکن توده بدنی و ابعاد بدن را دارد و در نتیجه فشار و شدت ماساژ دلخواه را به صورت هوشمند با ابعاد بدنی کاربر تطبیق می دهد.

ماساژ بی وزنی: در این شرایط بدن کاربر در حالتی مشابه فضانوردان قرار می گیرد. این حالت بی وزنی که گرانش صفر نیز نامیده می شود، شرایط بسیار آرامش بخشی را برای ماساژ فراهم می کند.

تنظیمات صندلی ماساژور :مدل DLA02 قابلیت تغییر زوایه صندلی ماساژور را دارد و صندلی به حالت 180 یعنی خوابیده قرار می گیرد. هم چنین در حین ماساژ صندلی می تواند به عقب و جلو متمایل شود. این صندلی قابلیت متناسب شدن با قد کاربر و طول پا را دارد.

ویژگی ها صندلی ماساژور کامفورت

سایر ویژگی ها: مدل DLA02 قابلیت اتصال به بولوتوث دارد و مجهز به اسپیکر است ،کاربر می تواند در حین ماساژ ، موسیقی گوش کند .هم چنین می تواند برنامه های ماساژ DLA02 را از طریق اپلیکیش آن کنترل کرد .علاوه بر این محصول مجهز به کنترل نیز می باشد. وزن این محصول 117 کیلوگرم می باشد.

کامفورت

خرید صندلی ماساژور ارزان

شهر سلامت عرضه کننده انواع ماساژور بدن صندلی ماساژور ارزان و ارائه دهنده بهترین قیمت صندلی ماساژور به صورت اقساطی در کشور است شما می توانید از انواع صندلی ماساژور و لیست قیمت صندلی ماساژور ارزان دیدن فرمایید ضمنا این محصول با گارانتی معتبر و خدمات ارسال رایگان در تهران و شهرستانها ارائه میگردد.

گارانتی شهر سلامت

مشخصات فنی

صندلی ماساژور کامفورت مدل DLA02

مشخصات کلی

نام برند

کامفورت

گارانتی

24 ماه

مشخصات فنی

ماساژ کف پا

ماساژ مچ و ساق پا

ماساژ زانو

ماساژ ران پا

ماساژ کمر

ماساژ شانه و کمر

ماساژ دست

تکنیک ماساژ فشاری

تکنیک ماساژ شیاتسو

ماساژور ویبره ای

ماساژور غلطکی

مدیریت زمان

مدیرت قدرت ماساژ

ماساژ دو بعدی

ماساژور سه بعدی

گرما درمانی

مغناطیس درمانی

برنامه ماساژ اتوماتیک

ماساژ در حالت بی وزنی

تغییر زوایه بخش ماساژور پا

تعداد برنامه ماساژ اتوماتیک

6

صفحه کنترل

پخش موسیقی

وزن دستگاه

117 کباوگرم

ماساژور 4 بعدی

دیگر ویژگی ها
  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    4.3

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.