شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
صندلی ماساژور آی ریلکس مدل iBody 202
صندلی ماساژور آی ریلکس مدل iBody 202 صندلی ماساژور آی ریلکس مدل iBody 202

صندلی ماساژور آی ریلکس مدل iBody 202

iRelax iBody 202 Massage Chair

کد محصول:

iBody 202

برند: ای ریلکس

از 0 رای

آی ریلکس

صندلی ماساژور حرفه ای

  • تحت لیسانس آمریکا، مونتاژ چین
  • یک سال گارانتی
  • رنگ قرمز

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های صندلی ماساژور آی ریکس ibody 202

طراحی صندلی ماساژور: این صندلی ماساژور با وزن 31 کیلوگرم و ابعاد (طول90،عرض63،ارتفاع99) سانتی متر، یک صندلی کم جا و سبک محسوب می شود . بویژه برای محیط های کوچک و آپارتمان ها به سبب اشغال فضای کم بسیار مناسب است. این صندلی دارای تکیه گاه برای قرار گرفتن پا است. امکان تغییر زاویه صندلی به منظور حداکثر راحتی کاربر نیز وجود دارد.این محصول در رنگ قرمز موجود است.

طرز کار صندلی ماساژور irelax: غلطک ها در قسمت نشینگاه تعبیه شده ، هم چنین کیسه های هوا در اطراف نشیمنگاه وجود دارد. در این مبل ماساژور کیسه های هوا و غلطک ها یک ماساژ کاملا حرفه ای را انجام می دهند. صندلی ماساژور در قسمت کمر مجهز به گرمکن است که باعث افزایش گردش خون و رفع گرفتگی و درد های عضلانی می شود.

تنظمیات صندلی ماساژور : این مبل ماساژور مجهز به کنترل پنل است و حالات مختلف ماساژ را هم به صورت دستی و هم به صور اتومات می توان تنظیم کرد.

آپشن های مبل ماساژور آی ریلکس: این صندلی مجهز به اسپیکر و بلوتوث به منظور پخش موسیقی است . به کاربر امکان میدهد ضمن ماساژ ، از شنیدن آهنگ لذت ببرد و باعث تکمیل آرامش روحی و جسمی می شود.

صندلی ماساژور ارزان: این صندلی با وجود کیفیت و کارایی بالا ، مزیت کم جا بودن،آپشن های قابل قبول و گارانتی معتبر ،قیمت بسیار مناسبی دارد و یک گزینه خرید مقرون به صرفه به شمار می رود.

انواع صندلی ماساژور و لیست قیمت صندلی ماساژور در شهر سلامت ارایه شده است .شما می توانید با مقایسه مشخصات و با بهره گیری از مشاوره کارشناسان شهر سلامت ، بهترین صندلی ماساژور را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب فرمایید.

خرید ماساژور ارزان

مشتری عزیز جهت سفارش تلفنی محصول و یا دریافت مشاوره جهت خرید صندلی ماساژور با شماره 02166595990 تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی

صندلی ماساژور آی ریلکس مدل iBody 202

مشخصات کلی

نام برند

ای ریلکس

گارانتی

24 ماه

مشخصات فنی

ماساژ کف پا

ماساژ مچ و ساق پا

ماساژ زانو

ماساژ ران پا

ماساژ کمر

ماساژ شانه و کمر

ماساژ دست

تکنیک ماساژ فشاری

تکنیک ماساژ شیاتسو

ماساژور ویبره ای

ماساژور غلطکی

مدیریت زمان

مدیرت قدرت ماساژ

ماساژ دو بعدی

ماساژور سه بعدی

گرما درمانی

مغناطیس درمانی

برنامه ماساژ اتوماتیک

ماساژ در حالت بی وزنی

تغییر زوایه بخش ماساژور پا

تعداد برنامه ماساژ اتوماتیک

4

صفحه کنترل

پخش موسیقی

وزن دستگاه

31

ابعاد دستگاه

طول90،عرض63،ارتفاع99

ماساژور 4 بعدی

دیگر ویژگی ها

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.