شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
دستگاه ماساژور پا کراس کر مدل C01A
دستگاه ماساژور پا کراس کر مدل C01A

دستگاه ماساژور پا کراس کر مدل C01A

Massage Devices Foot CO1A

کد محصول:

C01A

برند: کراس

از 0 رای

ماساژور پا با کیفیت بالا با ترکیب سه تکنیک برتر ماساژ  ، امکان ارسال به سراسر کشور با قیمت مناسب و ارزان و دارای گارانتی شرکتی که لذت یک ماساژ عالی و افزایش آرامش را به شما هدیه میدهد .

12 ماه گارانتی شرکت کراس

با توجه به نوسان قیمت لطفاً قبل از ثبت سفارش با فروشگاه تماس بگیرید

قیمت : 11,000,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ماساژور پا کراس کر مدل C01A

دستگاه ماساژور پا مخصوص ماساژ کف ، مچ و ساق پا با استفاده از سه تکنیک لرزشی ، مالشی و فشاری با کیفیت بالا و قابلیت کنترل شدت و قدرت ماساژ ، همچنین ایجاد فرصت انتخاب نوع ماساژ برای کاربر از طریق پنل کنترل نصب شده روی دستگاه ، دارای پایه آهنی که در زیر دستگاه برای تنظیم شیب دلخواه تعبیه شده است . این ماساژور پا دارای 6 کیسه هوا برای ماساژ کامل عضلات و همچنین سیستم توقف خودکار پس استفاده 15 دقیقه ای از دستگاه میباشد

مشخصات بارز دستگاه :

  • 6 کیسه هوا برای ماساژ فشاری
  • قابلیت کنترل قدرت ماساژ
  • قابلیت کنترل نوع ماساژ

چرا دستگاه ماساژور پا

رفع گرفتگی عضلات پا ، افزایش سطح انرژی ، ریلکسیشن ، رفع خستگی ، بهبود کیفیت خواب ، کاهش عوارض دیابت ، بهبود گردش خون بخشی از منافع استفاده از دستگاه ماساژور پا است ، بنابراین خرید این دستگاه و استفاده از آن برای کسانی که میخواهند در هر زمان از خدمات یک ماساژور حرفه ای بهره مند شود توصیه میگردد.

دوعلت اساسی برای خرید ماساژور پا وجود دارد  1- زمان : زمان در زندگی امروزی با توجه به ترافیک و افزایش فعالیت روزانه یکی از دارای های با ارزش هر انسان شهرنشین است ، دستگاه ماساژور به شما این اجازه را میدهد که بدون اتلاف وقت و هر زمان که دوست داشتید از ماساژ لذت ببرید . 2- هزینه : دریافت خدمات ماساژ از یک درمانگر حرفه ای بسیار گران است و استفاده مداوم از این سطح از خدمات برای بسیاری میسر نیست بنابراین استفاده از دستگاه ماساژور یک گزینه مناسب اقتصادی است .

تمام مشتریان به دنبال ترکیبی از سه منفعت اصلی هستند اولا بهترین محصول دوما : گارانتی معتبر و تضمین اصالت خرید و سوما ارزان ترین قیمت ممکن ، ما هرسه منفعت را برای شما تضمین خواهیم کرد ، ما سعی میکنیم بهترین و ارزان ترین دستگاه ماساژور را با تضمین اصالت و از شرکت ها و مارک های معتبر به شما پیشنهاد دهیم.

مشخصات فنی

دستگاه ماساژور پا کراس کر مدل C01A

مشخصات کلی این دستگاه ماساژور پا

نام برند

کراس کر

گارانتی

12 ماه گارانتی شرکت کراس

مشخصات فنی این محصول

ماساژور کف پا

ماساژور مچ پا

ماساژور ساق پا

ماساژور ران پا

تکنیک ماساژ لرزشی

تکنیک ماساژ رولینیگ

تکنیک ماساژ فشاری

ماساژ نقطه ای کف پا

گرما درمانی ( گرمایش پا )

برنامه ماساژ اتوماتیک

مدیریت قدرت ماساژ

سفارشی سازی ماساژ

توان ماساژور

90 وات

قابلیت تعویض کاور داخل ماساژور

تایمر دارد

خاموشی اتوماتیک

پایه فلزی برای تنظیم شیب دستگاه

ماساژور زانو

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.