شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ماساژور پا دنومد مدل 268
ماساژور پا دنومد مدل 268

ماساژور پا دنومد مدل 268

DenoMed 268 Foot Massager

کد محصول:

Denomed 268

برند: دنومد

از 3 رای

دنومد

دستگاه ماساژور پا

ماساژور پا دنومد 268 ،ماساژ غلطکی ،فشاری و گرمایشی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب

  • ماساژ مخصوص مچ و  کف پا
  • ارسال به سراسر کشور
  •  گرما درمانی
  • با تضمین کیفیت و اصالت کالا

 

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مشخصات ماساژور پا دنومد 268

  • طراحی مدرن و حمل آسان
  • اعمال انواع عملکرد ماساژ شامل ماساژ غلطکی و فشاری
  • مجهز به سیستم گرمایشی یا گرما درمانی
  • قابلیت مدیریت دستی ماساژ
  • قابلیت شستشوی پوشش داخلی ماساژور
  • مجهز به ریموت کنترل
  • قدرت 50 وات و ولتاژ 220 ولت
  • خاموش شدن خودکار بعد از 15 دقیقه

بررسی ماساژور پا دنومد 268

انواع ماساژ ارائه شده توسط ماساژور پا دنومد

ماساژ غلطکی مربوط به غلطک های تعبیه شده در این ماساژور پا است که کف پا را به طور کامل پوشش می دهد و یک غلطک در پشت پا تعبیه شده که پاشنه را ماساژ مالشی می دهد . ماساژور فشاری مربوط به کیسه های هوا است که شامل بر 34 کیسه هوا می باشد، که دورتادور پا را احاطه کرده است . 4 تا از این ایربگ ها در پشت قوزک پا قرار گرفته ، این کیسه های هوا با عملکرد فشاری باعث افزایش گردش خون شده و باعث تسکین درد و آرامش پا می شود .

عملکرد گرمایی باعث می شود ماساژ به بافت های عمیق تر پا نفوذ کرده و باعث تسکین درد پا می شود ، گرما درمانی و ترموتراپی خواص بیشماری دارد و تاثیر آن در شل شدن عضلات ، افزایش خون رسانی و در نتیجه کاهش فشار بر شبکه عصبی در اسپاسم ها تابت شده است و استفاده از آن بسیار متداول است .

تنظیمات ماساژور پا

ماساژور پا دنومد مدل 268 مجهز به پنل کنترل لمسی بر روی بدنه می باشد، هم چنین می توان تنظمیات دستگاه را توسط ریموت کنترل اعمال کرد.

کنترل ماساژور پا دنومد مدل 268

حالت پیش فرض دستگاه بعد از روشن شدن : بعد از روشن شدن دستگاه عملکرد گرمایشی و عملکرد به طور خودکار روشن می باشد و چراغ بالای هر کدام از این عملکرد ها به طور خودکار روشن است . در این حالت قدرت ماساژور به طور پیش فرض متوسط است و چراغ سمت چپ در بالای دکمه تنظیم قدرت روشن است . دستگاه نیز بعد از روشن شدن به طور پیش فرض در حالت فعال است. در حالت یک سرعت ماساژ غلطکی به طور متناوب کم و زیاد می شود ، هم چنین در حالت یا انتخاب یک کیسه های هوا به طور متناوب پر و خالی می شود و ماساژ فشاری را در نقاط دلخواه ایجاد می کند.

پنل ماساژور پا دنومد مدل 268

تغییر انتخاب حالت های دستگاه: بعد از روسن شدن  ماساژور پا دنومد 268 ، حالت یک با چراغ سمت چپ روشن فعال است که سرعت ماساژ غلطکی به طور متناوب کم و زیاد می شود و ماساژ فشاری کیسه های هوا نیز فعال است ، حالت دو با یک بار کلیک کردن فعال می شود که چراغ سمت راست روشن می شود در این حالت ماساژ غطکی به طور متناوب بین حالت زیاد و صفر تغییر می کند و ماساژ فشاری همچنان فعال است، حالت سه با دو بار کلیک کردن فعال می شود، در این حالت ماساژ غلطکی غیر فعال می شود و تنها ماساژ فشار اعمال می شود.

تنظیم قدرت: همان طور که گفته شد بعد از روشن شدن دستگاه ، قدرت ماساژ متوسط می باشد که چراغ سمت چپ بالای دکمه روشن است با یک بار کلیک کردن دکمه تنظیم قدرت، قدرت ماساژ در حالت زیاد تنظیم می شود که چراغ سمت راست روشن می شود با دو بار کلیک کردن دکمه تنظیم قدرت، قدرت دستگاه در حالت ضعیف تنظیم می شود و هر دو چراغ بالای دکمه روشن خواهد شد.

عملکرد گرمایشی: همان طور که گفته شد بعد از روشن کردن دستگاه عملکرد گرمایش به طور پیش فرض فعال است و چراغ بالای دکمه روشن است و با یک بار کلیک کردن عملکرد گرمایشی غیر فعال می شود و چراغ آن خاموش می شود.

عملکرد غلطکی: با کلیک کردن بر روی این دکمه تنها ماساژ غلطکی فعال می شود و به طور متناوب از حالت کم به زیاد تغییر می کند در این حالت ماساژ فشاری غیر فعال می شود و این نوع ماساژ برای افراد سالمند مناسب تر است.

عملکرد اوزن: ماساژ اوزون هم به طور پیش فرض فعال است و با کلیک کردن بر روی دکمه خاموش می شود.

صحفه نمایشگر: صحفه نمایشگری که در پنل مشاهده می فرمایید مدت زمان ماساژ را نمایش می دهد.

ویژگی های ظاهری

همان طور که در شکل مشاهده می کنید، کناره دستگاه دارای دستگیره به منظور حمل آسان است ، وزن دستگاه در حدود 3 کیلوگرم اشاره کرد. همچنین ابعاد ان 45*37*26 سانتیمتر است و در قسمت زیر دستگاه ،گیره جمع کردن سیم وجود دارد تا هنگامی که از دستگاه استفاده نمی شود بتوانیم به راحتی آن را جمع کنیم و سیم آسیب نبیند.

دستگیره ماساژور پا دنومد مدل 268

روکش داخلی  ماساژور پا دنومد 268 به راحتی قابل جدا شدن و شستشو است ، همچنین 4 عدد فوم در زیر دستگاه تعبیه شده است ، تا هم از سرخوردن دستگاه جلوگیری شود و همچنین برخلاف پایه باعث جا انداختنن بر روی فرش یا موکت نمی شود.

کاور ماساژور پا دنومد 268

راهنمای خرید ماساژور پا

 

 

 

مشخصات فنی

ماساژور پا دنومد مدل 268

ویژگی دیگر این محصول
مشخصات فنی
مشخصات کلی این دستگاه ماساژور پا
  • کیفیت ساخت
    4.6
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    4.6
  • طراحی و ظاهر
    4.3
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.