شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار مدل 720
ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار مدل 720

ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار مدل 720

Wheelchair IranBehkar 720

کد محصول:

IranBehkar-720

از 0 رای

ایران بهکار

ویلچر اطفال ایران بهکار

خرید ویلچر ارزان مخصوص اطفال ایران بهکار ، تاشو و سبک با تحمل وزن 120 کیلوگرم

 

 

 

سلامت فیزیکی

قیمت : 3,700,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مشخصات ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار 720

این ویلچر ایران بهکار مخصوص اطفال است که یک ویلچر سبک محسوب می شود و وزن آن در حدود 18 کیلوگرم است و تحمل وزن آن 120 کیلوگرم است. این ویلچر تاشو به راحتی حمل و نقل می شود و زیر دستی ویلچر علاوه بر حفظ تعادل مانع فشار به مهره های کمر می شود . زیر دستی در ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار 720 به صورت متحرک طراحی شده است و قابلیت انعطاف بیشتری به کاربر می دهد .

زیر پایی ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار 720 هم باعث حفظ تعادل ،جلوگیری از آسیب به پا و مانع فشار اضافی به ران و باسن می شود نیز به صورت متحرک می باشد. این ویلچر دستی دارای دستگیره کوچک برای حمل توسط همراه بیمار است ، همچنین کاربر می تواند به صورت دستی ویلچر را حرکت دهد. قطر چرخ های عقب و جلو به ترتیب 62*20 سانتیمتر است ، این ویلچر ساده مجهز به چرخ های اسپوک دار است و ابعاد ویلچر 107*90*60 سانتیمتر می باشد و پهنای ویلچر در حالت باز و بسته به ترتیب 60 و 32 سانتیمتر است. ارتفاع پشتی ویلچر 38 سانتیمتر است و ارتفاع نشیمنگاه از زمین 50 سانتیمتر می باشد.

 

مشخصات فنی

ویلچر ارتوپدی اطفال ایران بهکار مدل 720

مشخصات کلی این ویلچر

برند

ایران بهکار

گارانتی

سلامت فیزیکی

مشخصات فنی

حد تحمل وزن بیمار

120 کیلوگرم

وزن ویلچر

25 کیلوگرم

جنس

استیل اب کروم شده

اهرم ترمز

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.