شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ماساژور چشم بن کر مدل E100
ماساژور چشم بن کر مدل E100 ماساژور چشم بن کر مدل E100 ماساژور چشم بن کر مدل E100 ماساژور چشم بن کر مدل E100

ماساژور چشم بن کر مدل E100

Boncare E100 Eye Massager

کد محصول:

E100

برند: بن کر

از 3 رای

بن کر

ماساژور چشم بن کر ،دارای اسپیکر برای پخش موسیقی و ایجاد آرامش و ریلکسیشن ، تحت لیسانس کشور انگلستان با ضمانت ۳۰ ماهه سلامت ماندگار

30 ماه گارانتی

موجودی محدود است . فرصت را از دست ندهید .

قیمت : 7,200,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های ماساژور چشم بن کر مدل مدل E100

  • دارای کنترل پنل بر روی دستگاه ماساژور
  • دارای بند قابل تنظیم برای سایزهای مختلف سر و استفاده راحت تر
  • دارای اسپیکر برای پخش موسیقی
  • امکان بار گذاری آهنگ دلخواه بر روی دستگاه
  • ماساژ توسط کیسه های هوا
  •  دارای قابلیت ماساژ ویبره ای و گرمایشی در اطراف چشم
  • دارای کابل وسوکت  USB برای شارژ کردن و ذخیره سازی موسیقی
  • توان مصرفی ۲۴ تا ۱۰۰ ولت
  • شارژ کامل دستگاه بین ۳ تا ۵ ساعت
ماساژور چشم بن کر Boncare E100

معرفی ماساژور چشم بن کر  E100

چشم ها یکی از نقاط مهم و حساس بدن می باشند که به مراقبت و رسیدگی نیاز دارند . ماساژور چشم بن کر Boncare E100  ابزاری برای مراقبت ویژه از چشم های شما  است . استفاده طولانی از موبایل ، تلویزیون ، مانیتور و رانندگی چشم های ما را خسته مینماید و برای رفع خستگی عضلات چشم هم مانند دیگر عضلات احتیاج به ماساژ دارند  . ماساژ چشم بسیار سومند است بخصوص کسانی که دچار سردردهای مکرر و یا دردهای مگرنی دارند و افرادی که چشم های ضعیفی دارند نیز به یک مراقبت و ماساژ ویژه مخصوص چشم نیاز دارند.

ماساژور چشم بن کر مدل E100 یک ماساژور آرامش بخش و تسکین دهنده دردها و خستگی های مرتبط با چشم می باشد. این ماساژور یک دستگاه ظریف و پیشرفته  است و هنر ماساژ را با تکنولوژی در هم آمیخته است . دستگاه ماساژور چشم بن کر مدل E100 با وجود طراحی ظریف بسیار پر قدرت می باشد. ماساژور Boncare بر روی چشم ها و کناره های چشم قرار گرفته و به ماساژ نرم و تکنیکال عضلات دور چشم میپردازد. روکش این دستگاه ماساژور چشم  از جنس بسیار لطیف ساخته شده تا ماساژ گیرنده کوچکترین زبری و سختی را تجربه نکند و از ماساژ لذت بیشتری بهره مند گردد.

ماساژور چشم بن کر Boncare E100

بر روی ماساژور E100 پنل کنترل تعبیه شده است که شما قادر به تنظیم قدرت دلخواه و سفارشی سازی ماساژ می باشید. ماساژور بن کر دارای کیسه های هوا در قسمت شقیقه و کناره های چشم است .  این کیسه ها برای ماساژ فشاری عضلات دور چشم طراحی شده اند و  با باد شدن این کیسه های هوا، حس آرامش و لذت را تجربه خواهید کرد که علاوه بر کاهش و رفع خستگی چشم و اطراف آن، کیفیت ماساژ نیز بسیار بالا می رود.

ماساژور چشم بن کر دارای ۵ حالت ماساژ است که از تکنیک های مختلفی برای تامین حداکثر راحتی و نیاز کاربر بهره برده است . این پنج حالت  که شامل ماساژ ویبره ای، گرما و ماساژ با کیسه های هوا می باشد.  این دستگاه مزیت های زیادی دارد یکی از ویژگی های خاص این ماساژور امکان پخش موسیقی در هنگام ماساژ گرفتن می باشد . ارسال موزیک دلخواه از طریق کابل و سوکت USB  این امکان را به شما می دهد تا موسیقی دلخواه خود را  به حافظه دستگاه منتقل کنید و از موسیقی و ماساژ نهایت لذت و آرامش را تجربه کنید.

استفاده از این محصول با توجه به نوع ماساژ ، کیفیت بالا ، امکان پخش موسیقی به همراه گارانتی بینظیر و خدمات پس از فروش فوق العاده متفاوت ، یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های ماساژور چشم است .

خرید دستگاه ماساژور چشم

همانطور که بیان شد ، ماساژ چشم خاصیت های بسیار زیادی دارد ، بنابراین میتوان یک دستگاه ماساژور چشم را بعنوان هدیه برای عزیزان یا برای استفاده شخصی تهیه کرد ،فروشگاه شهر سلامت همواره آماده ارائه مشاوره و ارایه قیمت ماساژور سر برقی و معرفی بهترین محصولات خواهد .

تحلیل کارشناس فروش

ماساژور چشم بن کر Boncare E100  در حال حاضر بی رقیب ترین ، منحصر به فرد ترین ماساژور چشم موجود در بازار است و رقیبی برای مقایسه این محصول در وضعیت فعلی بازار وجود ندارد بنابراین به شدت خرید این محصول توصیه میگرد و یک هدیه بسیار لاکچری برای عزیزان شما است . این ماساژور چشم با کیفیت بسیار بالا و 30 گارانتی به واسته های ست پسندان پاسخ میدهد . فروشگاه شهر سلامت معمولا به صورت محدود برای این محصول تخفیف های ویژه در نظر میگیرد .

مشخصات فنی

ماساژور چشم بن کر مدل E100

مشخصات کلی

نام برند

بن کر

کاربری

خانگی

گارانتی

ضمانت 30 ماهه سلامت ماندگار

مشخصات فنی

ماساژور چشم است

ماساژور سر است

گرما درمانی دارد

برنامه ماساژ اتوماتیک دارد

تکنولوژی ماساژ نقطه ای

تکنولوژی ماساژ فشاری

تکنولوژی ماساژ ویبره ای

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده از رقبا

ماساژور چشم بن کر Boncare E100 دارای کنترل پنل و قابلیت پخش موسیقی با ارزان ترین قیمت و 30 ماه گارانتی

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    4.6
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    4.3

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.