شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
سری مسواک برقی اورال بی EB17s Sensitive Clean
سری مسواک برقی اورال بی EB17s Sensitive Clean سری مسواک برقی اورال بی EB17s Sensitive Clean سری مسواک برقی اورال بی EB17s Sensitive Clean

سری مسواک برقی اورال بی EB17s Sensitive Clean

EB17s Sensitive Clean Electric toothbrush head

کد محصول:

EB17s Sensitive Clean

برند: اورال بی

از 0 رای

اورال بی

سری مسواک مخصوص دندان های حساس

تحت لیسانس آلمان ،ارسال به سراسر کشور

 

با توجه به نوسان قیمت لطفاً قبل از ثبت سفارش با فروشگاه تماس بگیرید

قیمت : 610,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مروری بر سری مسواک برقی Oral.B مدل-EB17s Sensitive Clean

سری مسواک برقی: سری مسواک برقی اورال.بی EB17s Sensitive Clean شامل دوسری مسواک برقی مخصوص دندان های حساس وآسیب دیده است.ین سری قابلیت نصب به روی انواع مسواک برقی اورال بی را داراست. سری مسواک Oral.Bدارای هفت روزتضمین تعویض کالااست.این سری ها مورد تایید سازمان غذا و دارو میباشد.

ویژگی های برس مسواک : برس این سری مسواک برقی از الیاف مخصوص وبا تکنولژی جدید مخصوص دندان های حساس ساخته شده است.الیاف این برس بجر این که مخصوص دندان های حساس هستند این ویژگی را دارند که دندان هارا به خوبی تمیزو درخشان وعاری از هرگونه با قی مانده مواد خوراکی ومیکروب میکنند وبه مینای دندان و دندان های پوسیده آسیب نمیرساند این سری مسواک برای افرادی که لک دندانی و التهاب لثه دارند نیز مناسب میباشد.

روش شستشوی برس: روش شستشوی سری برس Oral.Bبه صورت نوسانی وچرخشی میباشد .

-روش شستشوی نوسانی برس : روش نوسانی این سری به صورت یکنواخت است که مانع آسیب رسیدن به دندان های حساس ، مینای دندان ومانع فشار به لثه های حساس میشود و الیاف های برس در این شرایط توانایی آن را دارند که سطوح دندان رابه خوبی تمیز کنند.

روش چرخشی برس: سری مسواک برقی Oral.Bبا عملکرد چرخشی برس والیاف های آن این قابلیت را دارد که لای دندان ها واعماق آن هارا به خوبی تمیز کرده وبا حرکت چرخشی خود زردی دندان را به مرور زمان از بین میبرد ولثه هارانیز ماساژ میدهد.

گارانتی شهر سلامت

مشتری عزیز برای دریافت مشاوره خرید مسواک برقی با شماره 02166595990 تماس حاصل فرمایید.

خرید مسواک برقی ارزان

خرید ارزان ، انتخاب یک برند مناسب و در کنار بهترین محصول فاکتور های مهمی برای تمام برای مشتریان برای انتخاب محصول و فروشگاه برای خرید است ، ما در فروشگاه شهر سلامت تلاش میکنیم بهترین و ارزاترین محصولات را از برترین برندها به شما معرفی کنیم ، بنابراین خرید مسواک برقی ارزان را از ما بخواهید .برای مشاهده انواع دیگر این محصول و لیست قیمت مسواک برقی از لینک زیر بازدید فرمایید.

مسواک برقی

مشخصات فنی

سری مسواک برقی اورال بی EB17s Sensitive Clean

مشخصات کلی

برند

اورال بی oral b

گارانتی

سلامت فیزیکی و اصالت کالا

کشور سازنده

تحت لیسانس اورال بی آلمان

مشخصات فنی

حرکت چرخشی

حرکت لرزشی

واتر جت

سرعت چرخش در دقیقه

ندارد

سرعت لرزش در دقیقه

ندارد

حجم محزن واتر جت

ندارد

سنسور هوشمند برای جلوگیری از فشار به لثه

سری قابل تعویض

تعداد سری قابل تعویض

پک 2 عددی

نوع منبع تغذیه

ندارد

دارای تایمر

دیگر ویژگی ها

دیگر ویژگی ها

شامل دوسری مسواک برقی مخصوص دندان های حساس وآسیب دیده است

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.