شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000
مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000 مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000

مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000

Oral-B Professional Care 3000 Electric Toothbrush

کد محصول:

professional care 3000

برند: اورال بی

از 0 رای

اورال بی

مسواک برقی oral b

 مسواک برقی حرفه ای اورال بی محصولی با کیفیت بالا و پیشرو در صنعت تولید مسواک برقی تحت لیسانس آلمان با 24 ماه گارانتی بوران

برای خرید این محصول با شماره 021-66595990 تماس حاصل فرمایید .

قیمت : 4,800,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مشخصات مسواک برقی اورال بی professional care 3000

فواید مسواک برقی اورال بی

مراقبت از دهان با توجه به هزینه های بسیار بالای دندان پزشکی و آسیب های که به زیبایی صورت و چهره وارد می کند ،بسیار حائز اهمیت است . مسواک برقی علاوه بر اصلاح روش های نادرست ما در مسواک زدن ، طبق تحقیقات انجام شده بیش از 8 برابر پاکیزگی بیشتر برای دهان و دندان به ارمغان خواهد آورد.با استفاده از مسواک برقی پروفشنال کر 3000اورال بی ، لبخندی زیبا با دندان های سفید وبراق خواهید داشت.

سلامت دندان و لثه: استفاده درست و مداوم از این مسواک باعث سفیدی قطعی دندان بعد از 21روزمی شود و باعث درمان یا کاهش التهاب لثه های حساس میشود. از زردی و پوسیدگی دندان جلوگیری کرده و به حفظ سلامت لثه کمک می کند.

دسترسی به تمام نقاط: این مسواک بی نظیر تمام قسمت های دندان و لثه شما را تمیز میکند و دندان شمارا به صورت عمقی تمیز میکند حتی آن نقاطی که با مسواک های معمولی ومسواک های برقی نامرغوب قابل دسترس نیست را تمیز براق و عاری از هرگونه میکروب میسازد.این محصول 98 درصد از پلاک های دندان را از بین میبرد.

عدم آسیب به مینای دندان: فشار بیش از حد مسواک های معمولی یا برقی برای دندان مضر میباشد و باعث از بین رفتن مینای دندان می شود. اما در این مدل مسواک اورال بی به دلیل وجود سنسور فشار فرد میتواند از آسیب رسیدن به دندان های خود جلوگیری کند.

مسواک برقی خانواده : با تعویض سری مسواک می توان این دستگاه را برای چند نفر از اعضای خانواده استفاده کرد،که ضمن حفظ بهداشت ، مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

 

اجزای مسواک برقی oral b

طراحی ارگونومیک: این مسواک برقی بسیار خوش دست می باشد و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی در دست جای می گیرد و دارای خاصی ضد لغزش است. دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه در زیر شست قرار می گیرد و نشانگر کامل شدن شارژ و اتمام باطری در پایین دسته قرار گرفته است و نشانگر وارد امدن فشار بیش از حد در زیر سری می باشد که به صورت یک لامپ قرمز است.

سری مسواک برقی: این مسواک، 3 سری از بهترین الیاف را دارد که در محفظه ای قرار دارد و از آلوده شدن برس های مسواک جلو گیری میکند .این سری ها عبارتند از سری برای دندان های حساس، سری برای تمیز کنندگی قوی و سری برای سفید کردن دندان.

حرکت مسواک : این مسواک برقی دارای دو نوع حرکت ارتعاشی،نوسانی و چرخشی می باشد. سرعت حرکت چرخشی 8800 دور در دقیقه است و سرعت حرکت ارتعاشی،40000 نبض در دقیقه است . که این سرعت بالا به از بین بردن 98 درصد پلاکت های دندانی بدون وارد آوردن فشار کمک می کند.

شارژ مسواک برقی: مسواک اور ال بی برای هر بار شارژ کامل به مدت 16 الی 20 ساعت زمان احتیاج دارد و با هر بار شارژ کامل ،به مدت یک هفته شارژ را نگاه می دارد.

پایه شارژ: این مسواک دارای پایه شارژ است که نگهداری از این مسواک را آسان کرده است

تایمر : این مسواک دارای تایمر دو دقیقه ای است که زمان پایان مسواک زدن را اعلام می کند و همچنین دارای تایمر 30 ثانیه است که حرکت مسواک برای تغییر ناحیه مسواک زدن متوقف می شود.

بلوتوث: این مسواک قابلیت اتصال به اپلیکیشن اورال بی را از طریق بولوتوث دارد و امکان رصد کردن برنامه بهداشت دهان و دندان را که برای کاربر شخصی سازی شده را می دهد.

بهترین مسواک برقی

مسواک برقی اورال بی professional care 3000 که دارای سنسور فشار ،سفید کنندگی و از بین برندگی پلاک وجرم دندان ها است و جزو برترین مسواک های برقی در جهان است و خود شرکت اورال بی این محصول را برترین محصول خود در بین مسواک های دیگر اورال بی معرفی کرده است.

خرید مسواک برقی ارزان

شهر سلامت به شما جهت انتخاب بهترین و ارزان ترین مسواک برقی از برترین برندها مانند اورال بی کمک میکند ، ما همواره بهترین قیمت ها را به شمار عرضه خواهیم کرد و در کنار شما خواهیم بود.

 

مشخصات فنی

مسواک برقی اورال-بی مدل Professional Care 3000

مشخصات کلی

برند

اورال بی oral b

گارانتی

24 ماه

کشور سازنده

تحت لیسانس اورال بی آلمان

مشخصات فنی

حرکت چرخشی

حرکت لرزشی

واتر جت

سرعت چرخش در دقیقه

8800

سرعت لرزش در دقیقه

40000

حجم محزن واتر جت

ندارد

سنسور هوشمند برای جلوگیری از فشار به لثه

سری قابل تعویض

تعداد سری قابل تعویض

3

نوع منبع تغذیه

پایه شارژ متصل به برق شهر

دارای تایمر

دیگر ویژگی ها

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.