شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
دستگاه بخور سرد و داغ زیکلاس مد مدل JSS-37501A
دستگاه بخور سرد و داغ زیکلاس مد مدل JSS-37501A

دستگاه بخور سرد و داغ زیکلاس مد مدل JSS-37501A

Air Humidifier Zyklusmed JSS37501A

کد محصول:

-AH-JSS-37501A

برند: زیکلاس مد

از 1 رای

زیکلاس مد

دستگاه بخور سرد و گرم

  • مرطوب کننده هوا با قابلیت تولید بخور سرد و گرم 
  • دو سال گارانتی راز طب امیر  
  • تحت لیسانس آلمان - نسل جدید با دمای بالاتر بخور گرم
  • ارسال به سراسر کشور

دو سال گارانتی راز طب امیر

قیمت : 4,150,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد مدل JSS-37501a

دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد مدل JSS-37501a دارای َمخزن7.5 لیتری است که در مقایسه با انواع دستگاه بخور حجم بسیار خوبی دارد و بنابرین می تواند مدت زمان بیشتری بدون وقفه کار کند و مجهز به سیستم یونیزاسیون می باشد. دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد مدل JSS-37501a با تولید یون منفی ذرات گرد و غبار موجود در هوا ته نشین می شود و هوای پاک تری را استنشاق می کنید.

دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد مدل JSS-37501a  مجهز به فیلتر تصفیه آب می باشد. بویژه در هنگام استفاده از بخور سرد املاح آب همراه با بخار در هوا پراکنده نمی شود. در صورت استفاده از دستگاه بخور گرم ، دمای بخار خروجی در بیشترین حالت 70 درجه سانتیگراد است. حجم بخار خروجی در حدود 380 میلی لیتر در ساعت است . هم چنین دستگاه مجهز به کنترل کننده رطوبت در محیط است.

Jss-37501A Cool and Warm Mist Humidifier دستگاه بخور سرد و گرم مجهز به هشدار اتمام آب مخزن و در صورت اتمام آب مخزن ،به منظور جلوگیری از آسیب رسیدن به دستگاه و طول عمر بیشتر، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود. البته می توان عملکرد دستگاه بخور را در مدت زمان مشخص تنظیم کرد. هم چنین این دستگاه مرطوب کننده دارای ریموت کنترل می باشد.

 دستگاه بخور سرد و داغ زیکلاس مد مدل JSS-37501A دارای محفظه مخصوص اسانس می باشد و دارای برس شستشوی مخصوص برای پاکسازی رسوبات است. بهتر است هر دو هفته یکبار مخزن به طور کامل با سرکه یا جوش شیرین شسته شود . این دستگاه بخور مجهز به نمایشگر میزان رطوبت محیط می باشد. کنترل رطوبت محیط اهیمت ویژه ای دارد. تا اطمینان حاصل کنید رطوبت در محدوده بهینه است. از آن جایی که رطوبت بیش از اندازه نیز عوارضی دارد.

این دستگاه بخور دارای چراغ LED به منظور استفاده به عنوان چراغ خواب است . مصرف برق دستگاه در حالت استفاده از بخور سرد 35 وات و در حالت استفاده به عنوان بخور گرم ، 90 وات می باشد . یکی از ویژگی های خاص این دستگاه مدیریت رطوبت هوا و محیط است . این دستگاه بخور دارای دو حالت در منوی دستگاه است ،حالت اول سلامتی و حالت دوم سلامت پوست است . در حالت اول دستگاه به طور اتوماتیک سطح بخور در حد 60 RH و در حالت حفاظت پوست ، سطح بخور را 70 RH نگاه میدارد.

زیکلاس مد

معرفی دستگاه بخور سرد و گرم

زیکلاس مد نامی معتبر در صنعت تجهیزات پزشکی در کشور است و محصولات این کمپانی با دو سال گارانتی راز طب امیر و تحت لیسانس آلمان عرضه میگردد و پبشنهاد مناسبی است برای تمام کسانی که به دنبال دستگاه بخور سرد و گرم برای استفاده از مزایای هر دو دستگاه هستند میباشد .

تفاوت دستگاه بخور زیکلاس مد مدل jss37501 و jss37501A چیست ؟

دستگاه بخور سرد و گرم JSS-37501a نسل جدید بوده و دمای بخور گرم آن بسیار بالاتر از مدل قبلی میباشد و به این دستگاه اصطلاحا دستگاه بخور سرد و داغ گفته میشود ، بنابراین اگر به دنبال یک دستگاه دو کاره با قابلیت تولید بخور داغ دارید ، قطعا خرید این دستگاه را به شما توصیه میکنیم .

نظر و تحلیل کارشناسان فروش :

در فصل جدید متاسفانه دستگاه بخور سرد و گرم از برند های مطرح یا واردات نگردیده است یا بسیار کم برای بازار پر تقاضای این محصول وارد کشور شده است ، در چنین شرایطی با توجه به نایابی کالا ، این محصول که حقیقتا کیفیت بسیار بالای دارد و با مخزن بزرگ و قدرت پرتاب عالی و دمای بالای بخور گرم خود نظر اکثرا افراد سخت پسند را تامین مینماید نعمت است ، بنابراین خرید این محصول به شدت توصیه میگردد .

 

گارانتی شهر سلامت ارسال فوری

 

مشخصات فنی

دستگاه بخور سرد و داغ زیکلاس مد مدل JSS-37501A

مشخصات کلی محصول

نام برند

زیکلاس مد

نوع دستگاه بخور

دستگاه بخور سرد و گرم

گارانتی

دو سال گارانتی راز طب امیر

مشخصات فنی

حجم مخزن

7.5 لیتر

توان دستگاه بخور سرد

35 وات

توان دستگاه بخور گرم

90 وات

محفظه خوشبو کننده یا رایحه دارد

چراغ خواب یا روشنایی در شب دارد

خاموشی اتوماتیک دارد

سیستم تولید یون منفی

قابلیت مدیریت میزان بخور خروجی

پنل دیجیتال دارد

رطوبت سنج و قابلیت نمایش رطوبت هوا

امکان مدیریت رطوبت هوا

ریموت کنترل دارد

دمای بخور گرم

70 درجه سانتیگراد

سیستم مدیریت زمان استفاده ( تایمر)

هشدار اتمام آب

فیلتر برای محافظت از رسوب آب دارد

نوع صفحه نمایش

ندارد

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده این محصول از رقبا

دمای بخور گرم آن بسیار زیاد است حدود 70 درجه سانتیگراد و مخزن بزرگ

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.