شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
دستگاه بخور سرد بریمد مدل 7680
دستگاه بخور سرد بریمد مدل 7680

دستگاه بخور سرد بریمد مدل 7680

Bremed BD7680 Cool Mist Humidifier

کد محصول:

Bremed BD7680

برند: بریمد

از 0 رای

بری مد

  دستگاه بخور

فروش دستگاه بخور بریمد عروسکی bremed  ارزان قیمت با طراحي فانتزی ، 2.5 لیتری ، اولتراسونیک با قیمت مناسب و گارانتی در شهر سلامت .

  • برای اتاق کودک و فضاهای کوچک 
  • تحت لیسانس ایتالیا
  • دو سال گارانتی شرکت آرمین درمان

 

دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش شرکت آرمین درمان

با توجه به نوسان قیمت لطفاً قبل از ثبت سفارش با فروشگاه تماس بگیرید

قیمت : 2,500,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

دستگاه بخور عروسکی بری مد مدل 7680

این دستگاه بخور سرد فضای 20 متر مربع را تحت پوشش قرار می دهد و بویژه به سبب طراحی خاص و فانتزی آن برای اتاق کودک مناسب است ، مخزن دستگاه بخور بری مد در حدود 2.5 لیتر است و در حالت بیشینه، میتواند ساعتی در حدود 250 میلی لیتر بخار تولید نماید ، این محصول دارای فناوری اولتراسونیک است که به محض روشن شدن دستگاه تولید بخار می کند و میزان بخار خروجی توسط ولوم تنظیم روی بدنه کم و زیاد می شود.

دستگاه بخور بری مد دارای فیلتر سرامیکی است که آب مخزن را از املاح تصفیه می کند.این فیلتر قابلیت شستشو دارد ، علاوه بر اینکه دستگاه دارای نمایشگر میزان آب است،دارای چراغ هشدار اتمام آب نیز می باشد،هم چنین به محض تمام شدن آب ،دستگاه به طور خودکار خاموش می شود ،این امر مانع آسیب رسیدن به دستگاه و باعث افزایش عمر مفید آن می شود ، توان مصرفی دستگاه بخور بریمد در حدود 23 وات است، ابعاد دستگاه در حدود 22*32 سانتیمتر است و وزن آن 1.4 کیلوگرم است که فضای زیادی را هم در اتاق کودک اشغال نمی کند و در کنار دکور اتاق کودک شما جلوه خاصی خواهد داشت و به زیبایی آن خواهد افزود ، این دستگاه توسط نماینده رسمی شرکت بری مد در ایران به مدت 2 سال گارانتی و خدمات پس از فروش آن ارائه میگردد و شما میتوانید به راحتی با همراهی کارشناسان مجرب ما در بخش فروش و همچنین دربافت مشاوره این محصول را با ارزان ترین قیمت ممکن خرید نماید .

دسنگاه بخور سرد باعث افزایش سطح رطوبت و در نتیجه مرطوب شدن مجاری تنفسی ، پوست و مو کودک خواهد شد و از انتشار ویرس ها جلوگیری می نماید ، رطوبت بهینه هوا برای درمان خروسک ، اگزمای پوست بخصوص در زمستان که هوا خشک تر است ، بسیار موثر است ، همان طور که می دانید بخور سرد به جهت ایمنی، بیشتر از بخور گرم برای کودکان توصیه می شود، در صورتی که کودک شما به آسم ،آلرژی یا بیماری های تنفسی مبتلا است بهتر است در مخزن آن از آب جوشیده یا آب مقطر استفاده شود.

توصیه : نگهداری از دستگاه و تمیز کردن آن بسیار مهم است ، بنابراین تاکید میگردد حتما دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه و طبق دستور العمل های آن عمل و دستگاه به صورت مدوام و مرتب پاک نماید ، ضمنا استفاده از دستگاه بخور باعث تغییر رنگ شعله اجاق میگردد ، که جای نگرانی ندارد و در خصوص علت آن توضیحات مفصلی در بخش وبلاگ و مقالات این شرکت داده شده است .

خرید دستگاه بخور ارزان :

مشتریان همواره بدنبال ترکیبی از منفعت و کیفیت هستند ، فروشگاه شهر سلامت تمام تلاش خود را برای ارائه این دو فاکتور نموده است ، ما همواره بر آن هستیم تا ارزان ترین و بهترین دستگاه بخور سرد ارزان قیمت و دیگر اقلام پزشکی خانگی را برای مشتریان عرضه نماییم.

فروش انواع دستگاه بخور سرد با قیمت مناسب و ارزان در شهر سلامت

مشخصات فنی

دستگاه بخور سرد بریمد مدل 7680

مشخصات کلی محصول

نام برند

bremed

نوع دستگاه بخور

دستگاه بخور سرد

گارانتی

24 ماه گارانتی آرمین درمان

مشخصات فنی

حجم مخزن

2.5 لیتر

توان دستگاه بخور سرد

23 وات

توان دستگاه بخور گرم

ندارد

محفظه خوشبو کننده یا رایحه دارد

چراغ خواب یا روشنایی در شب دارد

خاموشی اتوماتیک دارد

سیستم تولید یون منفی

قابلیت مدیریت میزان بخور خروجی

پنل دیجیتال دارد

رطوبت سنج و قابلیت نمایش رطوبت هوا

امکان مدیریت رطوبت هوا

ریموت کنترل دارد

دمای بخور گرم

ندارد

سیستم مدیریت زمان استفاده ( تایمر)

هشدار اتمام آب

فیلتر برای محافظت از رسوب آب دارد

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده این محصول از رقبا

کوچک با قیمت ارزان و مناسب برای اتاق کودک

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.