شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
ماساژور برقی بدن منولی مدل Manoli M730
ماساژور برقی بدن منولی مدل Manoli M730

ماساژور برقی بدن منولی مدل Manoli M730

Manoli M730 Body Massager

کد محصول:

M730

برند: منولی

از 2 رای

منولی

Manoli M730 Body Massager  ، دستگاه ماساژور برقی بدن منولی ، مناسب برای ماساژ کل بدن است . این محصول با کیفیت ساخت ایران با قیمت بسیار مناسب و ارزان نسبت به مشابه خارجی و کیفیتی به مراتب بالاتر به تمام خواسته های شما پاسخ میدهد .

1 سال گارانتی شفا ابزار درمان

قیمت : 2,080,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مروی بر ماساژور بدن منولی M730

دستگاه ماساژور منولی Manoli M730 ابزاری برای دریافت ماساژ درمانی ، ریلکسیشن و مناسب برای رفع خستگی است . این دستگاه به علت نوع ماساژی که ارائه میدهد که بسیار محبوب است . این دستگاه ماساژور بدن طراحی فوق العاده ای دارد و برای فیزوتراپی میتوان از آن استفاده کرد . این دستگاه ماساژور بدن از تکنیک ماساژ لرزشی به همراه گرما درمانی برای منبسط کردن عضلات و رفع گرفتگی یا اسپاسم استفاده مینماید .

از دستگاه ماساژور منولی Manoli M730  میتوان برای نقاط مختلف بدن مانند کمر ، پا ، گردن و دست استفاده کرد و ماساژ نسبتا سنگین و عمیقی را برای رفع گرفتگی عضلات ارائه میدهد .

ماساژور منولی Manoli M730  دارای 4 سری متفاوت برای استفاده کاربر در نقاط مختلف بدن است و کاربر میتواند بسته به نیاز خود این سری ها را بسیار راحت روی دستگاه نصب و لذت دریافت یک ماساژ تخصصی برزا تجربه نماید .

لامپ مادون قرمز در ماساژور بدن منولی Manoli M730 باعث گرم شدن عمق عضلات میگردد که بسیار برای ماساژ درمانی مفید است . عضلات گرم شده توسط لامپ مادون قرمز آمادگی بهتری برای دریافت ماساژ دارند . در این دستگاه امکان مدیریت سطح و قدرت ماساژ وجود دارد و کاربر به راحتی میتواند آن را مدیریت نماید .

 

مشخصات فنی

ماساژور برقی بدن منولی مدل Manoli M730

مشخصات کلی این دستگاه ماساژور بدن

نام برند

manoli مانلی

کاربری

مناسب برای ماساژ کل بدن

گارانتی

1 سال گارانتی شفا ابزار درمان

نوع ماساژور

ماساژور برقی بدن

مشخصات فنی

ماساژ ضربه ای

ماساژ لرزشی

ماساژ شیاتسو یا گوی

سری ماساژور عوض میشود

تعداد سری قابل تعویض

2

گرما درمانی دارد

گرمای مادون قرمز دارد

تنظیم قدرت ماساژ

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده این محصول رقبا

بسیار با کیفیت

  • کیفیت ساخت
    4
  • کارآیی و عملکرد
    4.5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    4.5
  • طراحی و ظاهر
    3.5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.