کاهش وزن با کمک ماساژ دادن پاها

ماساژ دادن پاها، یکی از روش‌های کاهش وزن به شمار می‌آید. بسیاری از افراد دارای اضافه وزن، برای کاهش وزن خود علی رغم استفاده از روش‌های مختلف، به نتیجه مورد دلخواه و مطلوب خود نرسیده و از این رو نسبت به کاهش وزن احساس ناامیدی پیدا می‌کنند. در ادامه به بررسی ماساژ دادن پاها به عنوان یکی از شیوه‌های کاهش وزن می‌پردازیم.

با استفاده از ماساژ دورانی انگشتان بر روی بخش‌های خاصی از بدن می‌توان سموم انباشته و چربی‌ها را از سطح بدن مرتفع ساخت. انجام ماساژ پاها به منظور کم کردن وزن برای کاهش سموم بدن و چربی‌ها تاثیر گذار و مؤثر می‌باشد. به طور کلی، در درمان استرس و تسکین دردها، ماساژ یک راهکار کاربردی و راهگشا به شمار می‌رود.

آزاد شدن سموم بدن و چرخش خون با استفاده از ماساژ لنف‌ها صورت می‌گیرد. کاهش وزن، یکی از مزیت‌های مهم ماساژ دادن پاها می‌باشد که در سراسر نقاط جهان با استقبال چشمگیری روبرو شده است. ماساژ برای رفع چربی‌ها و کاهش وزن تاثیر بسزایی دارد.

ماساژ دادن پاها و ماساژ نشیمنگاه یا کفل، یک عامل مؤثر برای کاهش چربی‌های این قسمت به شمار می‌رود. برای انجام ماساژ کفل، با نوک انگشت‌ها، قسمت نشیمنگاه را از ناحیه بالای پا به طرف باسن و از سمت پایین به بالا و به صورت دورانی ماساژ می‌دهیم. این کار علاوه بر آزاد ساختن سموم، چرخش خون را نیز به همراه دارد. در نتیجه ماساژ دادن پاها، شاهد کاهش چربی‌های این قسمت بدن خواهیم بود.

رفع چربی و کاهش وزن با استفاده از ماساژ دادن پاها

ماساژ دادن پاها و به ویژه ماساژ قسمت داخلی ران‌ها، کاهش چربی و چرخش خون را با خود به همراه دارد. برای انجام ماساژ با استفاده از انگشت شست، قسمت کشاله ران را فشار آورده و شروع به ماساژ دادن می‌نماییم. برای اثر گذاری بیشتر این نوع ماساژ، مناسب است از قسمت بیرون به سمت داخل روی ران‌ها صورت گیرد. ماساژ دادن پاها ضمن کمک به چرخش خون و چربی سوزی بدن، برای مبارزه با سلولیت نیز بسیار تاثیر گذار و مؤثر می‌باشد.

کاهش وزن با کمک ماساژ دادن پاها و زانو

ماساژ زانو همانند ماساژ دادن پاها، در کاهش وزن و کاهش شل شدگی پوست اثر گذاری بالایی دارد. برای انجام این ماساژ روی یک صندلی نشسته و از قسمت کاسه زانو ماساژ را آغاز نمایید. بهتر است که ماساژ زانو همراه با ضربه‌های کوچک به قسمت کاسه زانو بوده و به سمت بیرون انجام گیرد.

کاهش وزن با کمک ماساژ پا

ماساژ ساق پا به منظور کاهش وزن و چربی

نوعی دیگر از ماساژ دادن پاها، ماساژ ساق پا محسوب می‌شود که به کاهش سلولیت و سفت شدن پوست کمک شایانی می‌نماید. برای انجام این ماساژ ابتدا دراز کشیده و زیر پاهای خود دو عدد بالشت بگذارید. سپس یکی از پاها را به طرف سینه برده و در مرحله بعدی با دو دست اقدام به ماساژ ساق پا کنید و به پا ضربه‌های کوچکی را وارد سازید.

ماساژ قوزک پا و کاهش وزن

از دیگر نمونه‌های ماساژ دادن پاها، ماساژ قوزک پا می‌باشد که ضمن آزاد کردن سموم، عاملی جهت چرخش خون در بدن به شمار می‌رود. برای انجام ماساژ قوزک به عنوان گونه‌ای از ماساژ دادن پاها، ابتدا باید دو دست خود را به دور قوزک پا حلقه کرد، سپس ماساژ را به سمت بیرون ادامه داد. در این زمینه از ماساژ دادن زرد پی‌ها نیز نباید غافل شد.

نمونه‌هایی از محصول‌های مرتبط

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.