شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603
زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603 زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603 زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603

زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603

BTB SN-FC603 Orthopedic seat cushioN

کد محصول:

SN-FC603

برند: متفرقه

از 1 رای

تشک ضد زخم بستر BTB

تشک مموری فوم ساخته شده از بهترین متریال ، زیر نشیمنی مناسب برای جلوگیری از زخم بستر با ابعاد استاندارد برای استفاده در ویلچر

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

معرفی این تشکچه مخصوص زخم بستر

این محصول با کیفیت ساخت کره جنوبی به سفارش BTB یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشکچه یا زیر نشیمنی مموری فوم چند لایه با لایه ژله ای برای کاهش فشار استخوان بخصوص لگن بر پوست و جلوگیری از بروز زخم بستر هنکام استفاده طولانی مدت از ویلچر است . کسانی که به دلایل مختلف از جمله ناتوانی های حرکتی به مدت طولانی از ویلچر استفاده میکنند ممکن است به علت تمرکز فشار دچار عرضه زخم بستر شوند .

این محصول قابل استفاده روی صندلی خودرو ، صندلی کار و ویلچر است و از دو ماده متفاوت که کارکرد های جداگانه ای دارند با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است . این محصول حالت مموری فوم و هوشمند و برگشت کننده پلی اورتان ویژه و فشرده در کنار لایه ژله ای ساخته شده است که ترکیبی هنرمندانه برای جلوگیری از بروز زخم بستر است .

این زیر نشیمنی درون لایه پارچه ای زیپ دار قرار گرفته تا امکان جدا سازی و شستشوی آن فراهم گردد . این قابلیت یکی از مزیت های این محصول است و لایه ژله ای با خاصیت خنک کنندگی از ایجاد عرق و مرطوب شدن که خود زمینه ساز بروز زخم بستر است جلوگیری مینماید .

ابعاد این تشک مموری فوم زیر نشیمنی که تمام خاصیت تشک مواج برای جلوگیری از بروز زخم بستر دارد ، 40 *42 سانتیمتر و به ارتفاع 8 سانتیمتر است . این تشک به راحتی نشیمنگاه را پوشش داده و در ویلچر یا صندلی کار جای میگیرد . مواد بکار رفته در تولید این محصول حساسیت زا نمیباشند و به راحتی با سیستم هوشمند خود از تمرکز نقاط پر استخوان و ایجاد فشار که علت اصلی بروز زخم بستر هستند جلوگیری مینمایند .

مشخصات مهم این تشک زیر نشیمنی :

  • مموری فوم
  • مناسب برای جلوگیری از بروز زخم بستر
  • ابعاد : 40*42*8 سانتیمتر
  • ضد تعریق
  • کیسه قابل شستشو
  • دو سال گارانتی بهراد طب بیدار

این تشک مواج ویلچری دارای ساختار منحصر به فردی است و  مانند تشک های زخم بستر دارای پمپ نیست .

 

 

مشخصات فنی

زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603

مشخصات کلی

برند

BTB

کاربری محصول

خانگی

گارانتی

دو سال

مشخصات فنی

نوع تشک مواج

زیر نشیمنی

ابعاد

8*42*40 سانتی متر

سیستم ضد تعریق

کاور محافظت از تشک

سیستم مدیریت هوشمند تشک مواج

سیستم اتوماتیک مدیریت زمان

سیستم تخلیه اضطراری هوا

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده از رقبا

زیر نشیمنی BTB مدل SN-FC603 با ارزان ترین قیمت به همراه دو سال گارانتی معتبر

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

مقاله‌های مرتبط و مفید

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.