شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
تشک مواج تخم مرغی اکسیر Exir
تشک مواج تخم مرغی اکسیر Exir

تشک مواج تخم مرغی اکسیر Exir

EXIR Alternating Air Mattress

کد محصول:

001-Exir

برند: اکسیر

از 1 رای

اکسیر

 چرا تشک مواج زخم بستر اکسیر را انتخاب کنیم

تشک مواج تخم مرغی، دارای یک سال گارانتی اکسیر ماهان، مناسب برای استفاده بیماران با ریسک پایین بروز زخم بستر ، ارسال یه سراسر کشور و بسیار با کیفیت و ساخت ایران است .

یکسال گارانتی

قیمت : 2,500,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

ویژگی های تشک مواج اکسیر

 این تشک مواج در ابعاد 6.5*90*200 سانتیمتر است ، جنس تشک مواج از pvc است و بسیار سبک و قابل حمل می باشد. وزن قابل تحمل کاربر 100 تا 110 کیلوگرم می باشد. این تشک مواج از 130 سلول تشکیل شده است .

مشخصات فنی تشک مواج : خروجی هوا 5.5 لیتر در دقیقه است و میزان فشار 70 تا 130 میلیمتر جیوه می باشد. مدت چرخه 10 دقیفه است.برق مصرفی این دستگاه 229 ولت است.

تنظیم فشار: این تشک مواج مجهز به سوئیچ تنظیم فشار به منظور حداکثر راحتی کاربر می باشد.

اکسیر

تشک مواج زخم بستر اکسیر در مدل تخم مرغی با استفاده سلول های کوچک فشار وزن بدن را در سطح گسترده ای توزیع نموده و از تمرکز وزن بیمار در نقاط پر خطر مانند کمر ، لگن ها جلوگیری مینماید . این تشک برای بیمارانی با طول مدت بستری کوتاه و وزن نسبتا پایین که دچار زخم بستر نشده اند برای جلوگیری از آغاز زخم های ناشی فشار طراحی شده است . امنکان نصب آن بر روی تخت بیمار نیز وجود دارد . 

شما میتوانید با مطالعه جدول زیر و مقایسه فاکتورهای ذکر شده در آن با اطلاعات جدول ، بررسی نمایید که آیا خرید این تشک مواج به درمان بیمار شما کمک مینماید یا خیر . اطلاعات درج شده در این جدول بسیار کلی است و در صورت محقق نشدن یکی از سه شرط مهم وضعیت زخم بستر ، وزن و میزان تحرک به اجبار برای پوشش خدمات این محصولات باید سراغ انتخاب محصول دیگری بروید .

سن وزن تحرک بیمار وضعیت زخم بستر وزن  بیمار بیماری زمینه ای مدت بستری
کمتر از 75 سال  دارد  ندارد  کمتر از 100 کیلوگرم ندارد کمتر از یکسال

خرید تشک زخم بستر

این محصول دارای یک سال گارانتی اکسیر ماهان، ساختار تخم مرغی ، مواد اولیه مرغوب تحمل وزن 110 کیلوگرم از مشخصات بارز این محصول است ، انواع  تشک مواج و لیست قیمت تشک مواج در شهر سلامت ارایه می شود . مشتری عزیز می توانید با مقایسه مشخصات محصولات و بهره گیری از مشاوره کارشناسان شهر سلامت، بهترین تشک مواج را متناسب با نیاز و بودجه تان را انتخاب فرمایید.

گارانتی شهر سلامت

 

مشخصات فنی

تشک مواج تخم مرغی اکسیر Exir

مشخصات کلی

برند

اکسیر

کاربری محصول

خانگی-کلینیکی

گارانتی

1 سال گارانتی اکسیر ماهان

مشخصات فنی

نوع تشک مواج

تخم مرغی

تعداد سلول

130 عدد سلول تخم مرغی

حد تحمل وزن بیمار

110 کیلوگرم

ابعاد

6.5*90*200 سانتی متر

توان پمپ

7 وات

سیستم ضد تعریق

کاور محافظت از تشک

سیستم مدیریت هوشمند تشک مواج

سیستم اتوماتیک مدیریت زمان

سیستم تخلیه اضطراری هوا

دیگر ویژگی ها

ویژگی متمایز کننده از رقبا

تشک مواج تخم مرغی اکسیر Exir به همراه یک سال گارانتی اکسیر ماهان با ارزانترین قیمت و کیفیت بالا

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    5

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.