شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
انتخاب شما

نمایش محصولات موجود

برند

  • emsig
    EmsiG
  • اکیومد
    Accumed
  • امپریال
    Imperial
  • امرن
    Omron
  • اولئو
    OELEO
  • ایزی لایف
    EASY LIFE
  • براون
    BRAUN
  • بریسک
    Brisk
  • بی ول
    B Well
  • بیورر
    beurer
  • چویس مد
    choicemmed
  • رزمکس
    RossMax
  • ریشتر
    Riester
  • زنیت مد
    ZENITHMED
  • زیکلاس مد
    Zyklusmed
  • سیتی زن
    citizen
  • گلامور
    Glamor
  • لایکا
    Laica
  • مایکرولایف
    MICROLIFE
  • متفرقه
    other
  • مدل
    medel
  • مدیسانا
    Medisana
  • های تک
    hi tec
  • وکتو
    VEKTO
  • ویونت
    vivent

نوع تب سنج

  • دیجیتالی غیر تماسی
  • دهانی ساده
  • پستانکی نوزاد
  • دیجیتالی تماسی
  • تب سنج دیجیتال
محصول‌های پیشنهادی

تب سنج دیجیتال

( نمایش 1 - 12 محصول از 92 )

مرتب سازی بر اساس :
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروش ترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
مقایسه () مورد

تب سنج دیجیتالی

خرید انواع تب سنج دیجیتال و بهترین تب سنج دیجیتالی ارزان بزرگسالان، کودکان و نوزادان تماسی، غیر تماسی و لیزری در فروشگاه اینترنتی شهر سلامت مقدور است. ما در ادامه این مطلب ضمن معرفی انواع تب سنج سعی می کنیم به سوالات رایج در خصوص این محصول پاسخ دهیم. 

تب معمولا خود یک بیماری نیست، بلکه از عوارض و نشانه های بروز بیماری است، تب در واقع مقاومت سیستم ایمنی بدن به ورود یک عامل خارجی به بدن مانند ویروس ها یا عفونت است. تب در اصل مهم ترین نشانه بیماری ها با پایه عفونت است. سنجش تب به خصوص تب در کودکان و نوزادان بسیار حائز اهمیت است، زیرا تب بالا ( بالاتر از 40 درجه سانتی گراد) می تواند باعث بروز تشنج در بدن و بروز آسیب های مغزی به کودک یا نوازد گردد.

بنابراین سنجش تب توسط تب سنج در طول بیماری هایی مانند سرما خوردگی، آنفولانزا برای کودکان اهمیت ویژه ای دارد و اکیدا توصیه می گردد که در صورت بروز تب بالاتر از 39 درجه در کودکان زیر دو سال ضمن تلاش برای پایین آوردن دمای بدن کودک با حوله خنک و پاشوره کودک خود را به نزدیک مرکز درمانی برسانید.

تب سنج دیجیتالی لیزری چیست؟

 دقیق ترین و سریع ترین روش برای اندازه گیری دمای بدن و مایعات و اجسام استفاده از تب سنج دیجیتال می باشد. یکی از بزرگترین مشکلات مادران هنگام بیماری کودک دلبندشان اندازه گیری تب و مقاومت کودک در سنجش دمای بدن از طریق دهان، زیر بغل است. شرکت های تولید کننده تجهیزات پزشکی با درک این مشکل اقدام به تولید انواع تب سنج دیجیتال با قابلیت اندازه گیری دمای بدن بدون تماس نموده اند که به شدت مورد استقبال واقع گردیده است.

تب سنج دیجیتالی محصولی است که با استفاده تکنولوژی های نوین از جمله مادون قرمز ، لیزر و تغییر فاز خروجی و برگشتی به صورت تماسی یا غیر تماسی اقدام به اندازه گیری دمای بدن و نمایش آن از طریق صفحه نمایش که میتواند از نوع LCD یا LED , OLED باشد می نماید.

تب چیست؟

تب را می توان اینگونه تعریف کرد، افزایش درجه حرارت بدن نسبت به دمای نرمال بدن که 37 درجه سانتی گراد یا 98.6 دهانی یا 37.2 سانتیگراد یا 99 درجه فارانهایت است. البته توجه به این نکته مهم است که این عداد میانگین ها هستند و دمای طبیعی بدن در واقع ممکن است کمی متغییر درحدود 1 درجه فارنهایت و 0.6 سانتی گراد باشد.

هنگامی که دمای بدن کمتر از 38 درجه سانتیگراد باشد نیاز به تحت نظر بودن پزشک یا مراجعه به پزشک ندارد ، البته مشروط بر این که این تب مداوم نباشد . با توجه به اینکه تب حاصل مکانیسم دفاعی یا خود جزیی از آن برای مبارزه علیه تحاجم عفونت ها ، باکتری و ویروس است در صورتیکه با دیکر علایم نگران کننده همراه نباشد مهم تلقی نمیگردد و نیاز به درمان خاصی ندارد . اما تب 40 درجه سانتیگراد و بالاتر بسیار خطرناک است و نیاز به درمان فوری و مراجعه به مراکز درمانی دارد بخصوص در کودکان ، نوزادان و سالمندان که میتواند بسیار خطر آفرین باشد . ضمنا تب را نباید با گرما زدگی ، تعریق شبانه ، گرگرفتگی دوره پریود در خانم ها یا دوران پری منوپوز یا یاِسگی اشتباه گرفت .

چرا باید دمای بدن را اندازه گیری کنیم؟

آسان ترین روش برای اندازه گیری دمای بدن و تشخیص وجود تب استفاده از دماسنج است. وجود تب نشان دهنده افزایش دمای بدن است که معمولا بر اثر عفونت ایجاد می گردد. اگرچه داشتن تب باعث اذیت است، اما نشانه ای مهم می باشد که نشان دهنده مبارزه بدن با عفونت می باشد.

انواع مختلفی از دماسنج ها تولید شده است که باید توجه داشته باشید که نکات لازم و دستورالعمل آن دستگاه را بدانید تا اندازه گیری دقیقی داشته باشید. همیشه میزان باتری دستگاه را چک کنید، زیرا ممکن است باتری ضعیف در اندازه گیری دمای نشان داده متناقص باشد.

دمای طبیعی بدن چقدر است؟

دمای طبیعی بدن حدود 37 درجه سانتی گراد (98.6 درجه فارنهایت) می باشد. دمای طبیعی بدن معمولا در صبح کمتر است و در طول روز افزایش می یابد.

چه موقع برای تب باید به پزشک مراجعه کرد

تب همانطور که قبلا گفته شد ناشی از مقاومت سیستم دفاعی بدن در برابر یک عامل خارجی ، ویروس ، باکتری ، هرنوع عامل مهاجم ، قارچ ها ، داروها و سموم است . معمولا یک علامت هشدار یا صدور یک اخطار از طرف بدن است.

تب پایین یا گرم بودن بدن معمولا در نوزادان و کودکان موضوع عجیب یا خاصی نیست و همانطور که گفته شد میتواند یک پاسخ طبیعی سیستم دفاعی بدن به یک عفونت ساده باشد اما این بدان معنا نیست که تب را میتوان نادیده گرفت.

اگر تب در محدوده مجاز باشد و اگر کودک واکنش های نرمال داشته باشد ، تب را میتوان با داروهای بدون نسخه ای مانندمانند استامینوفن کودکان یا ایپو پروفن ها و دیگر داروها کنترل کرد . اما در هر صورت میبایست در تب ادامه دار با دمای بالای 40درجه حتما به پزشک مراجعه کرد چون میتواند منجر به تشنج و آسیب به کودک شود، همواره به یاد داشته باشید کنترل تب بسیار مهم است و برای اینکار میتوانید از انواع تب سنج ها استفاده نماید .

دقیق ترین و بهترین تب سنج دیجیتالی

یکی از سوالات بسیار متداول که توسط کاربران همواره مطرح میگردد ، آن است که دقیق ترین تب سنج کدام است ؟ پاسخ به صورت فنی براساس مقایسه بین محصولات براساس میزان دقت اسمی که توسط سازنده در کاتالوگ اعلام میگردد بیان میگردد .

مشاورین شهر سلامت با توجه به موجودی کالا و بازخورد مشتریان قبلی از خرید محصولات و سابقه برند ها هنگام مشاوره نظراتی را برای راهنمایی ارائه خواهند داد ، به صورکلی تب سنج های لیزری تفنگی در صورتیکه به صورت صحیح استفاده شوند ، دقت بسیار بالای دارند و بطورکلی برندهای امسیگ ، بیورر ، ریشتر و زیکلاس مد محصولات خوبی تولید کرده و گارانتی مناسبی ارائه مینمایند .

نکنه قابل توجه آن است که ممکن است برخی دماسنج های صنعتی را که ظاهری بسیار شبیه به تب سنج های غیر تماسی با ظاهر تفنگی مانند را دارند به شما بعنوان تب سنج غیر تماسی با قیمت بسیار کمتر معرفی نمایند که پس خرید متوجه میگردید که دقت لازم را در اندازه گیری دمای بدن ندارند . بنابراین برای اینکه از این بابت دچار خسارت نشوید،  توصیه میگردد حتما به دقت اسمی دستگاه ، رنج اندازه گیری و نوع کالا که حتما یک ترمو متر برای اندازه گیری دمای بدن باشد توجه نماید .دماسنج های صنعتی که طیف دمای معمولا بین -40 درجه تا 200 سانتیگراد یا حتی بالاتر را اندازه گیری میکنند به هیچ وجه قابلیت سنجش دمای بدن انسان را ندارند .

عوارض تب سنج لیزری

تا کنون عوارض خاصی ناشی از استفاده تب سنج های غیر تماسی لیزری اعلام نگردیده است و میتوان گفت که طیف پرتوی ارسالی از این دستگاه ها برای سلامتی انسانی ضرری ندارد  و عوارضی برای بدن انسان ندارد البته این پرسش همچنان توسط گروه های تحقیقاتی در مراکز معتبر علمی تحت بررسی است .

بهترین برند تب سنج دیجیتال

پاسخ به این سوال با توجه تنوع برندهای موجود در کشور کمی سخت است ، اما همانطور که قبلا گفته شد ، برند های امسیگ ، بیورر ، رزمکس ، ریشتر و زیکلاس مد محصولات خوبی تولید و به بازار عرضه می نمایند و گارانتی  مناسبی برای این محصولات توسط نمایندگان رسمی این شرکت ها ارائه میگردد. بعنوان مثال امسیگ EmsiG که واردکننده آن شرکت رهروان ایساتیس گستر است محصولات این کمپانی را با دوسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش پشتیبانی میکند .

شرکت بیورر BEURER  که وارد کنند رسمی آن شرکت آرمان درمان است با گارانتی دوساله و خدمات پس از فروش ده ساله طیف متنوعی از محصولات تب سنج و دما سنج را در بازار کشور برای دسترس عموم قرار داده است این حمایت و پشتیبانی برای زیکلاس مد ، رزمکس ، ریشتر و دیگر برندها نیز  از طریق واردکنندگان رسمی آنها برقرار است .

نحوه استفاده از تب سنج دیجیتالی بزرگسالان و کودکان

استفاده از تب سنج دیجیتالی ترمو کار ساده ای است ، کافی است از دستورالعمل های سازنده در دفترچه راهنما پیروی کنید . این محصولات بسیار کاربر محور بوده و معمولا با فشردن یک دکمه و نشانه روی به سمت پیشانی یا قرار دادن صحیح در گوش به راحتی دمای بدن را اندازه کیری میکند .

نگهداری از کودک بیمار

نگهداری از کودک بیمار در منزل بستگی به نوع بیماری و سن کودک دارد . به طورکلی نگهداری از هر نوع بیمار علاوه بر سختی نیاز به تجهیزات ویژه ای دارد . بعنوان مثال از یک کودک که متاسفانه دچار برونشیت یا آنفولانزا شدید شده است به غیر رسیدگی های فوری پزشکی ، تامین دارو و تغذیه مناسب نیاز به تجهیزات پیشنهادی زیر هم دارد .

  • تب سنج دقیق
  • دستگاه بخور
  • نبولایزر اولتراسونیک

تب سنج امسیگ

امسیگ Emsig برندی است با اصالت آلمانی که محصولات بسیار متنوعی در بخش تجهیزات پزشکی بخصوص حرفه ای و خانگی از جمله انواع تب سنج دیجیتال تولید میکند و تب سنج این شرکت در بازار ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

خرید آنلاین تب سنج و تب سنج غیر تماسی

اما سوالی که مطرح میگردد در اصطلاح عام آن است که تب سنج نوزاد چی بخرم ؟ این سوال آمار جستجوی بالای در گوگل دارد ، که نشان از سردرگمی مادران برای  انتخاب یک تب سنج برای نوزاد یا کودک خود است ، پاسخ ما به این سوال آن است که اصلا نگران نباشید ، شهر سلامت با ارائه مشاوره مناسب به شما برای انتخاب تب سنج دیجیتال کمک خواهد نمود و بهترین مارک و برند تب سنج با دقت مناسب متناسب با  نیازتان را به شما معرفی میکند ، شما میتوانید برای پرسیدن سولات خود و همچنین دریافت مشاوره با شماره 66595990-021 تماس حاصل فرمایید .

 

فروش انواع تب سنج دیجیتالی ارزان لیزری ، دیجیتال ارزان قیمت

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.