شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
emsig (EmsiG)

برند emsig

EmsiG امسیگ

شرکت امسیگ یکی از معتبر ترین برندهای تولید کننده تجهیزات پزشکی خانگی و بیمارستانی در جهان است که محصولات آن شامل انواع دستگاه بخور ، فشار سنج ، تشک و پتو های برقی ، لوازم مصرفی بیمارستانی ، ترازوهای دیجیتال ، تب سنج ها ، ماساژور های حرفه ای ،واکر ، عصا ، لوازم توانبخشی و درمانی تشخیصی می شود.

شرکت رهروان ایساتیس گستر نماینده انحصاری برند امسیگ EmsiG در ایران است که محصولاتش را از طریق عاملیت های پخش خود که این سایت یکی از این عاملیت ها است در سطح کشور توزیع و به هموطنان عزیز خدمت رسانی می کند. یکی از نقاط قوت یا مزیت رقابتی محصولات امسیگ EmsiG در ایران گارانتی طلایی و خدمات پس از فروش فوق العاده ای است که شرکت رهروان ایساتیس گستر به مشتریان خود ارائه می دهد.

محصولات امسیگ EmsiG ساخت آلمان و دارای 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

آدرس دفتر شرکت رهروان ایساتیس گستر : تهران - ابتدای بلوار فردوس شرق

امسیگ emsig

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.