شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
دوچرخه ثابت اسپرتاپ مدل B870P Plus
دوچرخه ثابت اسپرتاپ مدل B870P Plus

دوچرخه ثابت اسپرتاپ مدل B870P Plus

Exercise Bike Sportop B870P Plus

کد محصول:

Sportop B870P Plus

برند: اسپرتاپ

از 0 رای

اسپرتاپ

دوچرخه ثابت اسپرتاپ مدل B870P Plus ساخت تایوان با 18  ماه گارانتی شرکت اسپرتاپ ، ارسال به سراسر کشور و آموزش نصب و در تهران ارسال نصاب

 

این محصول موجود نیست برای معرفی محصول مشابه با ما تماس بگیرید .

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مروری بر دوچرخه ثابت اسپرتاپ B870P PLUS

اگر به دنبال یک دوچرخه ثابت خانگی با کیفیت هستید B9870P PLUS گزینه مناسب برای شما می باشد. سیستم این دوچرخه الکترومگنتی است و مقاومت دوچرخه که بیانگر میزان شلی یا سفتی رکاب زدن است در 16 درجه توسط صحفه نمایشگر قابل تنظیم است.

دوچرخه ثابت اسپرتاپ B870P PLUS دارای 12 برنامه از پیش تعیین شده است  که به ورزشکار کمک میکند تا تمرینات بهتر و مفید تری با توجه خواسته های خود داشته باشد . همچنین کاربر میتواند  4 برنامه را بر اساس نیاز های خود شخصی سازی نماید .

دوچرخه ثابت اسپرتاپ B870P PLUS  برنامه زمان بندی و برنامه HRC یا کنترل ضربان قلب نیز دارد. به این معنا که مقاومت دوچرخه را طوری تنظیم می کند که ضربان قلب را در یک سطح مشخص نگاه دارد. هم چنین این دوچرخه دارای CHEST BELT یا کمربند ضربان قلب است که دور سینه قرار می گیرد و در حقیقت گیرنده ضربان قلب است و به صورت وایرلس عمل می کند. در ساخت این دوچرخه ثابت از پروفیل سنگین استفاده شده است و برای اینکه بهتر بتوان آن را در محیط جابجا کرد در زیر آن دو چرخ نصب شده است .

این دوچرخه ثابت نشسته داری صفحه نمایشگر LCD می باشد که اطلاعات مربوط به مسافت طی شده ، کالری مصرفی ، سرعت ،زمان و ضربان قلب را نمایش می دهد و به کاربر در جهت مدیریت تمریناتش کمک می کند.

دوچرخه ثابت اسپرتاپ B870P PLUS با ساختار مدرن و مستجکم خود تحمل وزن 140 کیلوگرم را دارد و یک دوچرخه ثابت خانگی محسوب می شود . ابعاد آن 141*58*104 سانتی متر است و وزن آن 40 کیلوگرم است .

صندلی طبی دوچرخه در دو چهت افقی و عمودی قابل تنظیم است و به کاربر این امکان را می دهد که متناسب با قامت خود فاصله تا رکاب و دسته های دوچرخه را به گونه ای تنظیم کند که کمترین فشار به مفاصل در حین رکاب زدن وارد شود و این از مزایای دوچرخه ثابت می باشد .

مشخصات محصول :

  • تحمل وزن 140 کیلوگرم
  • وزن دستگاه 40 کیلوگرم
  • ابعاد محصول 104 *58*141 سانتیمتر
  • قابل تنظیم سختی در رکاب زدن
  • دارای برنامه تمرینی پیش فرض در دستگاه
  • امکان تنظیم 4 برنامه توسط خود کاربر
  • صفحه نمایش LCD

 فروش دوچرخه ثابت ارزان دوچرخه ثابت اسپرتاپ B870P PLUS

شهر سلامت مرکز تخصصی فروش اینترنتی انواع دوچرخه ثابت ارزان از بهترین و برترین برندها است ، تضمین اصالت کالا ، ارسال کالا به سراسر کشور و ارائه خدمات نصب در تهران به همراه مشاوره تخصصی از طریق تماس با شماره 66595990-021 جز خدمات جانبی ما برای ایجاد حس بهتر هنگام خرید محصولات از فروشگاه شهر سلامت است .

گارانتی شهر سلامت

 

 

مشخصات فنی

دوچرخه ثابت اسپرتاپ مدل B870P Plus

مشخصات کلی این دوچرخه ثابت

برند

اسپرتاپ

کشور سازنده

چین

تحت لیسانس

ندارد

گارانتی

18 ماه

نوع دوچرخه ثابت

نشسته ساده

کاربری

خانگی

زین دارای پشتی

مشخصات فنی

تحمل وزن

140 کیلوگرم

نوع عملکرد

مگنتی

نوع سیستم انتقال نیرو از پدل

تسمه

تنیظم عمودی زین

تنظیم افقی زین

تنظیم دسته

نوع صفحه نمایش

LCD

اطلاعات صفحه نمایش

مسافت طی شده ، کالری مصرفی ، سرعت ،زمان و ضربان قلب

محافظ پدال

نگهدارنده بطری نوشیدنی

پخش موسیقی

اتصال از طریق بلوتوث

استفاده از برنامه های کمکی مانند body fat

تعداد مرحله قابل تنظیم در مقاومت هنگام رکاب زدن

8

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.