شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
دوچرخه ثابت فیول مدل SU135-40
دوچرخه ثابت فیول مدل SU135-40

دوچرخه ثابت فیول مدل SU135-40

fuel SU135-40

کد محصول:

SU135-40

برند: فیول

از 1 رای

فیول

دوچرخه ثابت خانگی و نیمه حرفه ای

فروش دوچرخه ثابت فیول SU135-40 با دو سال گارانتی  و عملکرد الکترومگنتی با 24 درجه تغییر مقاومت و صفحه نمایشگر ، مناسب برای کاهش وزن و سایز

 

دو سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش

با توجه به نوسان قیمت لطفاً قبل از ثبت سفارش با فروشگاه تماس بگیرید

قیمت : 42,000,000 تومان

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مروری بر دوچرخه ثابت FUEL

دوچرخه ثابت فیول تحمل وزن 130 کیلوگرم دارد و دارای کاربری خانگی می باشد . عملکرد دستگاه به صورت الکترومگنتی است و تغییر میزان مقاومت دستگاه و یا همان میزان شلی و یاسفتی رکاب زدن به کمک صحفه نمایشگر تنظیم می شود و در 24 درجه قابل تغییر است.

این دوچرخه ثابت دارای 14 برنامه از پیش تعیین شده و هم هم چنین برنامه دستی است که کاربر می تواند خود فاکتورهای مورد نظر برنامه ورزشی خود را تعیین کند ، این وسیله ورزشی مجهز به صفحه نمایشگر LCD می باشد که اطلاعات زمان،مسافت طی شده ، کالری مصرفی ، سرعت و ضربان قلب در ان نمایش داده می شود . هم چنین این دوچرخه مجهز به برنامه بادی فت و اندازه شاخص چربی بدن می باشد.

این دستگاه دارای وزن 35 کیلوگرم و ابعاد 100*140*60 سانتیمتر است و چرخ های در زیر دوچرخه به منظور جابه جایی آسان دستگاه ،تعبیه شده است. از دیگر قابلیت این دوچرخه امکان گوش دادن به موسیقی از طریق وصل کردن ورودی AUX بر مانتیورمی باشد.

گارانتی

 

خرید محصول :

دوچرخه ثابت یک ابزار ورزشی برای انجام ورزش های هوازی و کالری سوزی در منزل و باشگاه است و خرید آن باید متناسب با نیاز شما و با در نظر گرفتن قابلیت ها و انطباق آن با آنچه شما درخواست دارید ، صورت پذیرد، فروشگاه اینترنتی شهرسلامت مرکز تخصصی فروش انواع دوچرخه ثابت خانگی ساده ارزان و حرفه ای است ، شما میتوانید برای سفارش تلفنی محصول و یا دریافت مشاوره در ارتباط با خرید دوچرخه ثابت با شماره های 66595990-021 تماس بگیرید.

 

مشخصات فنی

دوچرخه ثابت فیول مدل SU135-40

مشخصات کلی این دوچرخه ثابت

برند

فیول

کشور سازنده

تایوان

گارانتی

24 ماه

نوع دوچرخه ثابت

نشسته ساده

کاربری

خانگی

زین دارای پشتی

مشخصات فنی

تحمل وزن

130 کیلوگرم

نوع عملکرد

الکترومگنتی

نوع سیستم انتقال نیرو از پدل

تسمه

تنیظم عمودی زین

تنظیم افقی زین

تنظیم دسته

نوع صفحه نمایش

LCD

اطلاعات صفحه نمایش

زمان،مسافت طی شده ، کالری مصرفی، سرعت و ضربان قلب

محافظ پدال

نگهدارنده بطری نوشیدنی

پخش موسیقی

اتصال از طریق بلوتوث

استفاده از برنامه های کمکی مانند body fat

تعداد مرحله قابل تنظیم در مقاومت هنگام رکاب زدن

24

  • کیفیت ساخت
    5
  • کارآیی و عملکرد
    5
  • امکانات و قابلیت‌ها
    5
  • طراحی و ظاهر
    5
  • ارزش خرید به نسبت قیمت
    4

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.