شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
تخت بستری سه شکن مدل MP1130
تخت بستری سه شکن مدل MP1130

تخت بستری سه شکن مدل MP1130

Patient Bed MP1130

کد محصول:

MP1130-PB0

از 0 رای

مهر پویان بهداشت

تخت بیمار

 تخت بستری بیمارستانی مخصوص نگهداری از بیماران و سالمندان در منزل ، مهر پویان بهداشت ،محصول بسیار با کیفیت ساخت ایران  ، دارای گواهی نامه QS و زیر نظر وزارت بهداشت و وزرات صنایع

  • سه شکن برقی
  • پروفیل دوبل صنعتی

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

معرفی تخت بیمار MP1130

تخت بیمارستانی برقی با ساختار فولادی و موتور ترکیه ای با کیفیت بسیار بالا که خدمات بسیار عالی را به بیمار و همراه آن ارائه میکند . این تخت با قیمت مناسب دارای  3 شکن است که به راحتی توسط سیستم کنترل مدرن دستگاه مدیریت میگردد .

 این تخت بیمار به نحوی طراحی گردیده است که بیمار بتواند پوزیشن های دلخواه خود را داشته و به راحتی در موقعیت های مناسب برای استراحت ، مطالعه ، غذا خوردن قرار گیرد . شکن های در جای مناسب و براس استانداردهای پزشکی تعبیه شده و میتواند زوایای دلخواه را برای کاربر قابل دستیابی نمایند . حرکت تنه ، زانو و پایین تنه با تخت بیمار به راحتی صورت میپذیرد و موجب گردش خون در بدن بخصوص با بالا آوردن پاها میگردد .

طراحی این تخت توسط یک تیم بسیار مجرب از کارشناسان در داخل کشور صورت گرفته و به جز موتورها باقی قطعات بخصوص ساختار فلزی در ایران تولید میگردد . در ساخت این تخت از پروفیل سنگین به همراه جوش های کارخانه ای CO2  و رنگ کوره ای الکترواستاتیک استفاده شده است .

این تخت به سیستم های بسیاری مدرن مانند داشتن باتری بک آپ برای کمک به کنترل تخت هنگام قطعی برقی و جابجایی مجهز است و سیستم کنترل آن بسیار پیشرفته است .

بد سایت ها و کفی تخت از نوع پلاستیک پیشرفته ABS است و دارای محافظ های مناسب برای جلوگیری از افتادن بیمار از تخت را دارد . این تخت دارای قابلیت کاهش ارتفاع را دارد که به بیمار برای ورود یا خروج راحت از تخت کمک مینماید . در این تخت بیمار بیمارستانی به راحتی بیمار میتواند از تخت بر روی ویلچر خود سوار یا از روی ویلچر به تخت برگردد . این تخت قابلیت نصب کمد یا پایه نگهدارنده سرم را دارد که البته هزینه ابزار های کمی جداگانه محاسبه میگردد .

مشخصات مهم این تخت بیمار

  •  دارای استانداردهای روز دنیا مانند استاندارد IP66
  • قابلیت تنظیم ارتفاع و تعریف  موقعیت و پوزیشن
  • ساختار فولادی مدرن با پروفیل های سنگین
  • بد سایت ها از جنس ABS
  • قابلیت جداسازی قطعات
  • دارای گواهینامه ها و مجوزات وزرات صنایع و معادن
  • سیستم مدیریت مدرن
  •  دارای سه شکن
  • چرخ های با کیفیت دارای قفل برای ثابت کردن تخت در موقعیت دلخواه
  •  دارای باتری بک آپ برای جابجای راحت تخت

 خرید تخت بیمارستانی mp110 l به شما در نگهداری از بیماران یا سالمندان کمک بسیار شایانی مینماید . مشخصات فوق را با نیاز های که بر نگهداری از بیمار دارید مقایسه و اگر نیاز به مشاوره داشتید حتما با تماس بگیرید .

 

مشخصات فنی

تخت بستری سه شکن مدل MP1130

مشخصات کلی

نام برند

مهر پویان بهداشت

تخت بیمارستانی برقی

تخت بیمارستانی مکانیکی

وارداتی

ساخت ایران

گارانتی

12 ماه

اسمبل قطعات

حد نهایی تحمل وزن بیمار

160 کیلوگرم

مشخصات فنی

تعداد شکن

3

امکان کاهش ارتفاع

چرخ سانترال برای جابجای راحت تخت

میز بیمار

محافظ تخت

جنس تخت

آلومنیوم و ABS

تخت بیمار هوشمند

صفحه کنترل

ریموت کنترل

باتری بک آپ

دیگر ویژگی ها

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.