شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200E
فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200E

فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200E

Babyliss hair curler model C1200E

کد محصول:

C1200E

از 0 رای

شهر سلامت

 فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200EBabyliss

فر کننده چرخشی

تکنولوژی تولید یون

امکان تنظیم دما

قابلیت تغییر جهت چرخش برس برای افراد چپ دست

شهر سلامت

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

معرفی فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200EBabyliss

فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200EBabyliss از محصولات فوق العاده حرفه ای این برند است که کیفیتی عالی و توانایی های زیادی دارد . این محصول یک فرکننده است که به صورت چرخشی کار می کند . شامل پوشش سرامیکی است . قابلیت ویژه این فر کننده این است که لازم به چرخش اتو دور موها نیست در نتیجه موها در زمان کوتاه تری به حالت دلخواه در می آید. این دستگاه دارای تکنولوژی تولید یون است بنابراین پس از استفاده از این دستگاه دیگر مشکل وز شدگی موها نخواهید داشت و همیشه موهای شما خوش حالت خواهد بود . این سشوار پس از فر کردن موها با یک پیام صوتی شما را از فر شدن مو مطلع می کند که این امر باعث میشود به بهترین حالت موهای خود را حالت دهید . با این سشوار می توانید با توجه به ضخامت موی خود دمای متفاوتی را برای استفاده انتخاب کنید . فرقی نمی کند راست دست یا چپ دست باشید این دستگاه را می توانید طوری تنظیم کنید که با هریک از دستها به راحتی حالت دادن و فر کردن موها را انجام دهید چون جهت فر دادن دستگاه قابل تغییر است . از دیگر مزیتها می توان به سیستم خاموش خودکار این محصول اشاره کرد .

مشخصات فنی

فر کننده ی مو بابیلیس مدل C1200E

مشخصات کلی

برند

بابیلیس

گارانتی

3 سال گارانتی شرکت پرستیژ کیش

مشخصات فنی

حداکثر دما

230 درجه سانتی گراد

خاموشی خودکار

نرم کننده یونی

قابلیت تنظیم دما

قابلیت تنظیم دما در

2 دما

جنس کفه

سرامیک

ابعاد

6*8.5*30 سانتی متر

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.