شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
سشوار چند کاره پرينسلي مدل  PR223AT
سشوار چند کاره پرينسلي مدل  PR223AT

سشوار چند کاره پرينسلي مدل PR223AT

princely PR223AT Hairdryer

کد محصول:

PR223AT

برند: پرنسلی

از 0 رای

پرنسلی

سشوار چند کاره پرينسلي مدل - PR223AT

  • حالت دهنده  و فرکننده مو
  • تولید باد سرد و گرم
  • دارای فن آوری تولید یون منفی

شهر سلامت

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

مشخصات محصول سشوار چند کاره پرينسلي مدل PR223AT

توان 1000 وات

نوع موتور DC

کاربری خانگی

سیستم تولید یون منفی

قابلیت تولید باد سرد برای تثبیت حالت مو

حلقه اتصال به دیوار برای استفاده راحت

دارای 9 سری با کاربردهای متنوع

معرفی اجمالی

این سشوار یکی از بهترین محصولات شرکت پرینسلی است که دارای سری های متنوعی برای مواج کردن موها، قابلیت فر کردن موها بوده و همچنین شامل برس بزرگ که به صورت لوله ای ، نیم برس و برسی که قابلیت جمع شدن و قابلیت حالت دادن است ضمنا" نیم برس برای صاف کردن موها استفاده شده و همچنین این سشوار برس پهن و دیسپانسر را نیز دارا می باشد . برای خشک کردن موها از برس لوله ای می توان استفاده کرد همچنین برای حالت دادن به مو به شکل دلخواه مانند صاف کردن موها ایجاد پیچش و حجیم کردن موها می توان از برس لوله ای بزرگ استفاده کرد. نیم برس باعث می شود که هوای گرم به صورت مستقیم به موها برخورد نکرده و از پوست سر مراقبت می کند. از بهترین سری های این مدل از پرینسلی برس جمع شونده و حالت دهنده است این برسها را می توان پس از خشک کردن و دادن حالت مورد نظر به موها روی موها را با استفاده از حرکت تا انتهای مو بکشانید تا به صورت کامل موها صاف شود . برس پهن مجهز به کیسه ی هوا بوده که بسیار نرم بوده و از در زمان شانه کردن موها از آن می توان استفاده کرد. زمانی که از مواد حالت دهنده مو استفاده می کنید با سری که دارای دیپانسر است می توانید خیلی سریع وضعیت موهای خود را تثبیت کنید . هر زمانی که قصد جابجایی سری ها را داشته باشید باید از دکمه آزاد کننده استفاده کنید . میزان سرعت و دمای سشوار قابلیت تنظیم در دو حالت را دارد . با استفاده از دکمه Care المنت سشوار غیرفعال شده و باد سرد باعث تثبیت وضعیت موهای شما خواهد شد . چراغ مربوط به یون بیانگر این است که قابلیت یونی فعال بوده که با تولید آن الکتریسیته ای که روی موها وجود دارد از بین برده و موجب حفظ رطوبت موها میشود که این مساله از موهای شما بهتر مراقبت خواهد کرد . این سشوار داری کیفی از جنس پارچه بوده که سشوار و تمام متعلقات آن در این کیف محکم بوده که جابجایی سشوار و سایر لوازم آنرا آسان می کند . محل اتصال سیم برق به سشوار قابلیت چرخیدن دارد و از یک حلقه برای اتصال به دیوار و... برخوردار است .

به طور خلاصه سشوار چندکاره Princely PR223AT شامل 9 سری متنوع، موتور با قدرت 1000 وات، قابلیت تنظیم سرعت و دمای باد، دارای باد سر، قابلیت تکنولوژی تولید یون، قابلیت چرخش سیم و حلقه اتصال است این سشوار به راحتی برای خشک کردن و حالت دادن به هر شکل و ظاهر دلخواه مورد استفاده قرار می گیرد .

شما میتوانید جهت بازدید از دیگر محصولات مشابه از طریق لینک زیر از صفحات مرتبط بازدید فرمایید .

سشوار

مشخصات فنی

سشوار چند کاره پرينسلي مدل PR223AT

خصوصیات

باد سرد

فناوری تولید یون

مشخصات فنی

توان سشوار

800 وات

نوع موتور

موتور AC

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.