شهرسلامت

فروشگاه تجهیزات پزشکی و ورزشی شهرسلامت

هم اکنون با ما تماس بگیرید: 02166933064 - 02166595990
بالش ژل دار Ergo foam 1530610
بالش ژل دار Ergo foam 1530610

بالش ژل دار Ergo foam 1530610

Ergo foam 1530610 Orthopedic pillows

کد محصول:

Ergo foam 1530610

برند: ارگو فاوم

از 0 رای

سازنده : کشور ترکیه

گارانتی: دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

لوگو ERGO FOAM

ناموجود

شهرسلامت
قرعه کشی شهرسلامت

نقد و بررسی متخصصین شهرسلامت

بالش ژل دار Ergo foam 1530610

- سایز : 10.8*32*47 cm

- طراحی ارگونومیک

- ضد تعریق

- ضد آلرژی و ضد باکتری

- کاهش درد مفاصل در ناحیه شانه و گردن

- کمک به تنظیم فشار خون و به حداقل رساندن گردش خون

- ساخت کشور ترکیه

- دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

مروری اجمالی بر بالش ژل دار Ergo foam 1530610

بالش ژل دار Ergo foam 1530610، ساخت کشور ترکیه، با طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد تولید و به بازار عرضه شده است. پارچه رویه این بالشت طبی از جنس مموری فوم خنک کننده ( cool gel pillow )، ضدحساسیت و ضد باکتری بوده و ورقه ژلاتینی روی بالش پس از تماس با سر و گردن دمای منتقل شده را تا 15 درجه کاهش داده و از تعریق در هنگام خواب پیشگیری می کند. این ورقه ژلاتینی در مقابل گرما و رطوبت مقاومت زیادی دارد و در طول زمان شکل و حالت آن تغییر نمی کند. این بالش با ایجاد بهترین وضعیت برای سر و گردن در هنگام خواب از بروز گردن درد پیشگیری نموده و با کاهش درد مفاصل در ناحیه شانه و گردن خوابی آرام و دلپذیر برای افراد فراهم می آورد. همچنین با کمک به تنظیم فشار خون و به حداقل رساندن گردش خون آرامش بی نظیری را در هنگام خواب به مصرف کننده هدیه می دهد.

فواید بالشت طبی Ergo Foam

بعد از فعالیتهای کاری روزمره یا هر زمان که احساس خستگی میکنیم، برخورداری از یک خواب لذّت بخش خواسته هر فردی است. در صورت استفاده از بالش نامناسب، خوابیدن نه تنها خستگی ما را رفع نمیکند، بلکه پس از بیداری با عوارضی همچون گردن درد، اسپاسم عضلات، درد در ناحیه ستون فقرات، خستگی ناشی از بدخوابیدن و... مواجه خواهیم شد. استفاده از بالشهای طبی، با حفظ حالت گردن و ستون فقرات در خواب،تسهیل جریان خون و انعطاف پذیری مناسب با نحوه خوابیدن شخص، یک خواب آرام و دلپذیر را به شما هدیه خواهد کرد.

فروشگاه شهر سلامت با عرضه انواع تجهیزات پزشکی و سلامتی خانگی از جمله انواع بالش طبی در برندهای معتبر بازار می باشد و با ارایه لیست قیمت بالش طبی که کاملا به روز شده است و ارایه مشاوره های لازم توسط کارشناسان شهر سلامت شما را در انتخاب بهترین مارک بالش طبی متناسب با نیاز و بودجه تان راهنمایی می کند.

برای مشاهده انواع بالش طبی از لینک زیر بازدید فرمایید:

بالش طبی

مشخصات فنی

بالش ژل دار Ergo foam 1530610

مشخصات

جنس

مموری فوم

ابعاد

10.8*32*47 سانتی متر

روکش

قابلیت شستشوی روکش

قابلیت گردش هوا

کاربرد پزشکی

کاهش درد مفاصل ، کمک به تنظیم فشار خون

گارانتی و خدمات پس از فروش

دارای گارانتی و سلامت فیزیکی

شما هم می توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

در حال دریافت اطلاعات
در حال دریافت اطلاعات

یكی از عوامل مهم توسعه تجارت الكترونیكی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان كاربران خدمات الكترونیكی می باشد. در ایران مركز توسعه تجارت الكترونیكی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الكترونیكی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. ساماندهی سایت‌های تجاری در كشور موثرترین گام برای ایجاد فضای تجارت الكترونیكی به‌خصوص خواهد بود. به نحوی‌كه مردم در هنگام خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌كه سایت‌ها به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهند كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسند،‌ اقدام به خرید می كنند.